تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16909.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک ۱۲۰ هزار پست را به دلیل تلاش برای دخالت در انتخابات حذف کرد

تنها چند هفته تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک علیه دخالت در انتخابات و پخش اطلاعات غلط تلاش می‌کنند. «نیک کلگ» (Nick Clegg)، نایب رییس امور بین ...

تنها چند هفته تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک علیه دخالت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران - در انتخابات و پخش اطلاعات غلط تلاش می‌کنند.

«نیک کلگ» (Nick Clegg)، نایب رییس امور بین الملل فیسبوک در گفتگو با روزنامه فرانسوی Journal du Dimanche از رد ۲.۲ میلیون آگهی به دلیل «ناتوانی ارسال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران - کنندگان آن ها در تکمیل پروسه صلاحیت» و حذف ۱۲۰ هزار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران - پست در فیسبوک و اینستاگرام به دلیل تلاش برای دخالت در رای‌دهی خبر داد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران

کلگ گفت هوش مصنوعی فیسبوک را قادر ساخته تا «میلیاردها پست و اکانت فیک را پیش از گزارش دهی کاربران حذف کند.» او اشاره کرد که فیسبوک در همکاری با ۷۰ رسانه خبری مؤثق بودن اطلاعات را تأیید می کند. وی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران - افزود این شبکه اجتماعی ۱۵۰ میلیون پست را نیز به دلیل ارائه اطلاعات نادرست در رابطه با انتخابات برچسب گذاری کرده است.

فیسبوک به دلیل اتفاقاتی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا رخ داد، برنامه راستی آزمایی اخبار (Fact-checking) را به کمک رسانه های خبری آغاز کرد و سال گذشته این برنامه را در اینستاگرام نیز اجرا کرد. این برنامه به گروه های فیسبوک نیز راه یافته که بسیاری از کاربران - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران - از طریق آن ها اطلاعات رد و بدل می کنند.

حدوداً دو هفته دیگر تا برگزاری انتخابات آمریکا باقی مانده و فیسبوک برای جلوگیری از پخش اخبار غلط اقدامات متعددی انجام داده است. این شبکه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران - اجتماعی پست ترامپ را که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رویان استان مازندران - در آن مدعی شده بود میزان کشندگی ویروس کرونا «کمتر از آنفلوانزا» است حذف کرد و حدوداً دو هفته قبل فعالیت جنبش افراطی «کیوانان» (QAnon) را ممنوع اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ سایت ***** یخچال آدمیرال AS22N8DE شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone