تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16908.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

وبسایت bitly فیلتر شد

دسترسی کاربران ایرانی به وبسایت بیت‌لی از صبح امروز قطع شده و این سرویس فیلتر شده است. وبسایت کوتاه کننده لینک بیت‌لی تاکنون چندین بار فیلتر و رفع فیلتر شده و آخرین مورد آن به ...

دسترسی کاربران ایرانی به وبسایت بیت‌لی از صبح - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - امروز قطع شده و این سرویس فیلتر شده است.

وبسایت کوتاه کننده لینک بیت‌لی تاکنون چندین بار فیلتر و رفع فیلتر شده و آخرین مورد آن به تقریبا دو سال پیش برمی‌گردد. آبان ماه ۹۷ بود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - که این وبسایت برای ساعاتی فیلتر شد و پس از گذشت ساعاتی رفع فیلتر شد. در آن زمان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - هم علت دقیق این فیلترینگ مشخص نشد اما شایعاتی مبنی بر استفاده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - برخی کلاهبرداران و کسانی که فیشینگ می‌کنند از این سرویس‌ها در رسانه‌ها مطرح شد؛ امری که البته با هر کوتاه کننده لینکی امکان پذیر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - است اما در هر صورت این وبسایت برای ساعاتی دچار فیلترینگ شده بود.

در حال حاضر علت فیلتر شدن فعلی این وبسایت مشخص نیست و تا این لحظه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - اظهار نظر رسمی از سوی مقامات منتشر نشده است. دیجیاتو در حال پیگیری این موضوع از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - سوی مقامات مرتبط است. با توجه به کارنامه فیلتر شدن و رفع فیلتر شدن چندین باره این وبسایت، می‌توان امیدوار بود که کمیته مصادیق محتوای مجرمانه با رسیدگی مجدد به این موضوع، بار دیگر وبسایت مذکور را رفع فیلتر کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران

در حال حاضر فیلترینگ بیت‌لی در شبکه‌های اجتماعی انتقادات و اعتراضات زیادی از سوی کاربران وب فارسی را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - در پی داشته است. به نظر می‌رسد بسیاری از افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی کار می‌کنند از این لینک‌ها برای کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کرده‌اند و فیلتر شدن این سرویس ضررهای متعددی به آنها وارد کرده است.

این افراد از مسئولان و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - تصمیم‌گیران فیلترینگ کشور خواسته‌اند که به این موضوع رسیدگی کنند. ناگفته نماند کارگروه فیلترینگ بخشی برای دریافت درخواست‌های مردمی دارد که اگر سایتی فیلتر است اما مردم معتقدند مطالب مفیدی برای استفاده دارد می‌توانند با بیان دلیل استفاده برای رفع فیلتر آن در آدرس اینترنتی رسمی کارگروه درخواست دهند. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - این درخواست‌ها بدون نیاز به احراز هویت و به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رامسر استان مازندران - صورت الکترونیکی ثبت و بررسی می‌شود.

استفاده از سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک برای همه کاربران به راحتی ممکن است و هر فردی با هر قصد و نیتی می‌تواند از این سرویس‌ها و بدون محدودیت استفاده نماید. با توجه به ویژگی این سرویس‌ها لازم است که در هنگام استفاده از هر آدرسی در اینترنت جانب احتیاط را رعایت نمود و تنها در مواردی که از هویت و خصوصیات فروشنده کالا و خدمات مطمئن بود اقدام به انجام خریدهای اینترنتی نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone