تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20408.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مخابرات خبر داد: درخواست ۱۷۵ هزار مشترک برای راه‌اندازی سرویس VDSL

به گفته مدیر ارتباطات شرکت مخابرات ایران، ۳۳۰ هزار مشترک به مراکز مخابراتی برای راه‌اندازی VDSL مراجعه کرده‌اند و از این تعداد، ۱۷۵ هزار مشترک برای تبدیل از اینترنت ADSL به VDSL اعلام نیاز نموده‌اند ...

به گفته مدیر ارتباطات شرکت مخابرات ایران، ۳۳۰ هزار مشترک به مراکز مخابراتی برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - راه‌اندازی VDSL مراجعه کرده‌اند و از این تعداد، ۱۷۵ هزار مشترک برای تبدیل از اینترنت ADSL به VDSL اعلام نیاز نموده‌اند و مخابرات ایران در حال فراهم کردن امکانات لازم برای این دسته از مشتریان است تا بتواند با تجهیزات لازم، سرویس VDSL آنها را راه‌اندازی کند.

یکی از راه‌های افزایش سرعت اینترنت خانگی، جایگزینی VDSL به جای ADSL است. با این کار، بدون اینکه تجهیزات مشترک عوض شود، می‌توان تجهیزات را با استفاده از فیبر نوری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - به نزدیک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - کاربران و سپس سیم مسی برد، اما با این کار فاصله کاربر تا مرکز مخابراتی کاهش پیدا می‌کند و می‌توان سرعت اینترنت خانگی را تا ۷۰ مگابیت افزایش داد. طرح رسیدگی به VDSL در کنار توسعه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - 5G در ایران پیش می‌رود و پس از شیوع ویروس کرونا، جدی‌تر گرفته شد. چندی پیش با شکست انحصار مخابرات - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - نیز دیگر FCPها در این وادی قدم گذاشتند و در حال حاضر دو شرکت شاتل و آسیاتک نیز در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - حال ارائه خدمات VDSL به مشتریان خود هستند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز چندی پیش با تاکید بر چهار برابر شدن سرعت اینترنت خانگی کاربران اعلام کرد که قصد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - دارند تا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - پایان سال جاری حداقل پنج میلیون مشترک را به سرویس VDSL برسانند. قرار بود این طرح بدون کاغذ بازی خاصی صورت بگیرد و در کمترین زمان ممکن (۴۸ ساعت از ثبت درخواست) اجرایی شود، هرچند موضوع دوم بر اساس گزارش‌های مردمی، هنوز در بسیاری مناطق محقق نشده است.

در این راستا «محمدرضا بیدخام» مدیر روابط عمومی مخابرات ایران به ایسنا اعلام کرده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - که ۳۳۰ هزار نفر درباره این موضوع به مخابرات مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۱۷۵ هزار نفر از آنها خواستار وصل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - شدن سرویس VDSL شدند.

با اینکه بیدخام دلیل انصراف تقریبا نیمی از مراجعه‌کنندگان را نگفته اما به نظر می‌رسد هزینه‌های داشتن یک مودم VDSL که این روزها قیمتی نزدیک به هشتصد هزار تومان دارد، می‌تواند از جمله موارد بازدارنده متقاضیان باشد، هرچند باید گفت که راه‌اندازی سرویس VDSL می‌تواند سرعت اینترنت مودم‌های فعلی و معمولی ADSL در منازل را به حداکثر سرعت خود (۱۶ مگابیت بر ثانیه) برساند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان

بیدخام با اشاره به برنامه‌های شرکت مخابرات ایران درباره سرویس VDSL و راه‌اندازی آن برای منازل گفت: «برنامه بعدی شرکت مخابرات - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - ایران این است که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - بعد از شهر تهران و قم، در اصفهان، مشهد، اهواز، شیراز، تبریز و کرج را هم در برنامه دارد که مشترکان ADSL را به VDSL تبدیل کند. در طرح کلی توسعه پنج میلیون پورت تا پایان سال را در برنامه داریم که در دستور کار شرکت مخابرات ایران است که هیات مدیره هم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - مصوب کرده و دنبال فرآیندهای حقوقی و مالی هستند که بتوانیم پنج - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - میلیون پورت را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - تهیه کنیم و در کشور توسعه دهیم.»

بیدخام درباره تجهیزات مورد نیاز برای تبدیل ADSL به VDSL توضیح داد: «یک سری تجهیزات از سمت مصرف‌کننده مورد نیاز است، از جمله مودم که با مودم معمولی ADSL تفاوت دارد و داشتن آن الزامی نیست اما بودنش باعث دریافت حداکثر سرعت اینترنت خواهد شد، یک سری تجهیزات هم از سمت مخابرات - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - مورد نیاز است که این شرکت در حال خریداری و آماده‌سازی است که بتواند VDSL را به مردم واگذار کند.»

پیش‌تر مسئولین رگولاتوری در گفتگو با دیجیاتو اعلام کردند که قصد ندارند هزینه‌های VDSL برای مشترکین اینترنت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - گران تمام شود و ابراز امیدواری کردند که هزینه‌های VDSL از سوی FCPها کمتر از مصوبه سازمان باشد تا مردم در فاز اول به این سرویس جذب شوند؛ اما با این حال به نظر می‌رسد که برخی هزینه‌ها نظیر داشتن مودم چند صد هزار تومانی برای تعدادی از مشترکین گران تمام شده به طوری که نزدیک به نیمی از مراجعه‌کنندگان به مخابرات، از داشتن VDSL منصرف شدند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا هزینه‌های اینترنت VDSL اعم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - از داشتن یک مودم مخصوص و گران‌تر و همچنین پرداخت ماهیانه رقمی بیشتر (که هنوز مصوب نشده اما تاکید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - شده که رقم آن دو برابر نرخ‌های فعلی نخواهد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کردستان استان کردستان - بود) را تقبل می‌کنید تا یک اینترنت پرسرعت خانگی داشته باشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone