تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13156.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چین و روسیه با هم روی سطح یا در مدار ماه ایستگاه فضایی می‌سازند

روسیه و چین دیروز در خبری اعلام کردند که می‌خواهند با همکاری یکدیگر یک ایستگاه فضایی مشترک بسازند. روسیه در پی بازگشت به دوران شکوه خود در دوره شوروی است، و چین هم می‌خواهد اهداف ...

روسیه و چین دیروز در خبری اعلام کردند که می‌خواهند با همکاری یکدیگر یک ایستگاه فضایی مشترک بسازند. روسیه در پی بازگشت به دوران شکوه خود در دوره شوروی است، و چین هم می‌خواهد اهداف بلندپروازانه دیگری را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - دنبال کند.

اگرچه مسکو زمانی از کشورهای پیشگام در زمینه کاوش‌های فضایی به حساب می‌آمد و اولین کشوری بود که انسان را به فضا فرستاد، ولی جاه‌طلبی‌های فضایی این کشور رفته‌رفته رنگ باخت و جای خود را به چین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - و آمریکا داد. این دو کشور حالا اصلی‌ترین رقیبان یکدیگر در حوزه برنامه‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - فضایی هستند.

آژانس فضایی روسیه موسوم به «روسکوسموس» در بیانیه‌ای می‌گوید با «اداره ملی فضایی چین» (CNSA) به توافق رسیده تا بر سطح یا در مدار ماه مجموعه‌ای از مراکز تحقیقاتی بسازد. این کشور حالا می‌خواهد دوباره به سطح اول رقابت‌های فضایی برگردد. روسیه امسال شصتمین سالگرد اولین ماموریت انسانی فضا را جشن می‌گیرد؛ ماموریتی که در ماه آوریل ۱۹۶۱ انجام گرفت و طی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - آن «یوری گاگارین» برای نخستین بار به فضا رفت. ناسا اولین انسان را یک ماه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - بعد از این تاریخ در ماه مه ۱۹۶۱ به فضا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - فرستاد.

با این حال، چین که روابط نزدیکی با مسکو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - دارد، هر سال برنامه‌های فضایی جدیدی را دنبال کرده است. این کشور در سال ۲۰۲۰ کاوشگر «تیان‌ون-۱» را به مریخ فرستاد. این کاوشگر حالا در مدار سیاره سرخ حرکت می‌کند. آن‌ها در ماه دسامبر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - نیز برای اولین بار در ۴۰ سال اخیر با موفقیت نمونه‌ای از خاک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - و سنگ ماه را به زمین آوردند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان

«چن لن» (Chen Lan) تحلیل‌گر مستقل برنامه‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - فضایی چین می‌گوید برنامه مشترک این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - دو کشور برای راه‌اندازی ایستگاه فضایی «توافق بزرگی» است. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - او افزود: «این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - توافق بزرگ‌ترین پروژه همکاری فضایی بین‌المللی برای چین به حساب می‌آید، بنابراین اتفاق مهمی است.»

«دمیتری روگوزین» (Dmitry Rogozin) مدیر روسکوسموس در صفحه توییتر خود گفت از رئیس CNSA دعوت کرده تا اول اکتبر ۲۰۲۱ به مراسم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - پرتاب اولین ماه‌نشین مدرن روسیه موسوم به Luna 25 بیاید. این کاوشگر اولین ماه‌نشینی است که از سال ۱۹۷۶ توسط روسیه به سمت ماه فرستاده می‌شود.

با آغاز فعالیت‌های مریخ‌نورد «استقامت» بر سطح سیاره سرخ، ناسا در نهایت می‌خواهد به مریخ انسان بفرستد. مسکو و واشنگتن در زمینه ماموریت‌های فضایی همکاری‌هایی با یکدیگر دارند، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - ولی روسیه پارسال «پیمان آرتمیس» را امضا نکرد. این پیمان که با رهبری آمریکا پیش می‌رود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - برنامه‌ای مشترک برای همکاری چند کشور در کاوش‌های مریخ محسوب می‌شود. ناسا به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - عنوان بخشی از برنامه آرتمیس قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ دوباره پای انسان‌ها را به ماه باز کند.

روسیه تا پارسال تنها کشوری بود که انسان‌ها را به انسان فضایی بین‌المللی منتقل می‌کرد، ولی این انحصار نیز به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کردستان استان کردستان - دست شرکت اسپیس ایکس شکسته شد. این شرکت حالا قرار است نقش مهمی در کاوش‌های فضایی ایفا کند و می‌خواهد تا سال ۲۰۲۳ مردم عادی را با کمک یک میلیونر ژاپنی به ماه بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone