تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27191.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده های گرافیکی AMD به چیپست های اگزینوس سامسونگ می آیند

سامسونگ چند سالیست با پردازنده های اگزینوس گرد و خاک به پا کرده و حالا به نظر می رسد این کمپانی کره ای به دنبال ارتقای هرچه بیشتر چیپست هایش با استفاده از پردازنده های گرافیکی ...

سامسونگ چند سالیست با پردازنده های اگزینوس گرد و خاک به پا کرده و حالا به نظر می رسد این کمپانی کره ای به دنبال ارتقای هرچه بیشتر چیپست هایش با استفاده از پردازنده های گرافیکی AMD است. سامسونگ قراردادی چند ساله با این شرکت به امضا رسانده که استفاده از پردازنده های گرافیکی Radeon IP را در چیپست های موبایلش ممکن می کند.

این قرارداد منجر به تفاوت عملکرد گرافیکی چیپست های اگزینوس و رقبا خواهد شد

AMD اعلام کرده سامسونگ از پردازنده های RDNA برای ساخت چیپست های گرافیکی فوق کم مصرف و پربازده استفاده خواهد کرد؛ این همکاری از این جهت برای AMD مهم است که منجر به بازگشتش به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دنیای موبایل می شود. این شرکت کسب و کار Imageon خود را سال 2009 به کوالکام فروخت که پیش زمینه پدید آمدن سری گرافیک های آدرنو شد.

کمپانی AMD در بازار کنسول های بازی به واسطه همکاری با مایکروسافت و سونی بسیار موفق عمل کرده، علاوه بر این گفته شده پلی استیشن بعدی سونی هم از پردازنده های گرافیکی AMD استفاده خواهد کرد. در بازار موبایل اما صرفا قرار است سری Radeon IP را برای استفاده در موبایل بهینه کند و وظیفه تولیدش بر عهده سامسونگ خواهد بود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این همکاری به نفع سامسونگ نیز خواهد بود زیرا منجر به متفاوت شدن چیپست های این شرکت با سازنده های دیگر می شود. سامسونگ از ابتدا گرافیک های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Mali ساخت ARM را در چیپست هایش استفاده می کرد که با توجه به استفاده مدیاتک و HiSilicon از همین گرافیک، اگزینوس های سامسونگ و رقبا در زمینه گرافیکی تفاوت خاصی نداشتند؛ همه این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ها در حالی است که کوالکام با سری Adreno فاصله اش را از رقبا بسیار زیاد کرده.

نکته - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مثبت دیگر امضا قرارداد با بزرگترین سازنده تلفن های هوشمند جهان اضافه شدن یک منبع درآمد سرشار برای AMD محسوب - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می شود. باید صبر کنیم تا ببینیم این شرکت چطور پردازنده های گرافیکی RDNA را برای استفاده در موبایل بهینه می کند و سامسونگ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیز چطور ازشان در چیپست های اگزینوس استفاده خواهد کرد.

با این حال احتمال تجهیز چیپست های سامسونگ به پردازنده های گرافیکی AMD تا سال آینده بسیار کم است و برای تست عملکردشان احتمالا باید تا اواخر سال 2020 یا اوایل 2021 منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone