تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27185.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ با اپ استور اختصاصی از بند آیفون رها شد

اپل واچ با تکیه بر  اپ استور اختصاصی از این به بعد استقلال بیشتری از آیفون پیدا می کند. کمپانی کوپرتینویی در کنفرانس توسعه دهندگان از ارائه مارکت اپ اختصاصی برای ساعت های هوشمند خود ...

اپل واچ با تکیه بر  اپ استور اختصاصی از این به بعد استقلال بیشتری از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آیفون پیدا می کند.

کمپانی کوپرتینویی در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کنفرانس توسعه دهندگان از ارائه مارکت اپ اختصاصی برای ساعت های هوشمند خود خبر داد. این قابلیت که در watchOS 6 ارائه شده، به کاربر اجازه می - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دهد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بدون نیاز به آیفون روی اپل واچ خود برنامه مورد نظر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را جستجو یا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نصب کنند.

این فروشگاه مثل مارکت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اصلی اپل شامل توصیف اپلیکیشن ها، اسکرین شات و رتبه بندی است. به گفته اپل اپ های watchOS بدون - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وابستگی به نسخه iOS امکان اجرا دارند. این قابلیت به توسعه دهندگان اجازه می دهد برای ساعت هوشمند برنامه های اختصاصی توسعه دهند.

اکوسیستم اپل واچ تاکنون آنطور که باید و شاید توسعه پیدا - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نکرده اما ارائه اپ استور اختصاصی و عدم وابستگی بین برنامه های آن با آیفون طبیعتا توسعه دهندگان را به ارائه برنامه ها و قابلیت های بیشتر ترغیب می کند. تا کنون کاربران اپل واچ ناچار به خرید آیفون هم بودند اما کاهش وابستگی بین این دو گجت به کاربران گوشی های اندرویدی هم شانس استفاده کامل از ساعت هوشمند اپل را می دهد. تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

تا کنون کاربران بیشتر از ساعت برای ویژگی هایی نظیر هشدار، پاسخ به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تماس ها و پیام ها و کنترل موزیک استفاده می کردند اما احتمالا در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آینده نزدیک شاهد ارائه قابلیت های مرتبط به سلامتی خواهیم بود. هرچند برنامه Activity حالا شامل قابلیت ترندز است که پیشرفت در زمینه هایی نظیر آمادگی جسمانی قلبی را رهگیری می کند.

به لطف API استریم جدید که امروز معرفی شد، برنامه های مستقل اپل واچ می توانند شامل فید صوتی زده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone