تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23912.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

وزیر بهداشت در پاسخ به دیجیاتو: پرونده الکترونیک سلامت در مرحله ارتقاء امنیت

راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت از ابتدای برنامه ششم توسعه , با انتخاب نمونه‌ای استاندارد به صورت جدی‌تری پیگیری شد. حالا وزیر بهداشت به دیجیاتو می‌گوید طراحی پرونده الکترونیک سلامت و شیوه‌های دسترسی عموم مردم ...

راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت از ابتدای برنامه ششم توسعه , با انتخاب نمونه‌ای استاندارد به صورت جدی‌تری پیگیری شد. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - حالا وزیر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - بهداشت به دیجیاتو می‌گوید طراحی پرونده الکترونیک سلامت و شیوه‌های دسترسی عموم مردم به آن تکمیل شده و کارشناسان در مرحله ارتقای سطح امنیت آن هستند تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - اطلاعات پزشکی و درمانی افراد مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

«سعید نمکی» وزیر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفتگو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - با دیجیاتو عنوان کرد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - که در پرونده الکترونیک سلامت، اطلاعات پزشکی و سوابق درمانی افراد ثبت می‌شود که پزشک و خود شخص می‌تواند به آن دسترسی داشته باشند:

«این موضوع در حال تکمیل است و در حال حاضر موارد امنیتی آن در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - حال بررسی است. قرار است افراد بتوانند از طریق موبایل خود از یک درگاه مشخص مانند اپلیکیشن با وارد کردن شماره ملی‌شان به پرونده سلامت الکترونیک خود دسترسی داشته باشند.»

نمکی در پاسخ به این سوال دیجیاتو که ارتقاء سطح امنیتی چه مواردی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - را شامل می‌شود، توضیح داد که طراحی اپلیکیشن یا مسیر اتصال از طریق موبایل فرد به پرونده الکترونیک به پایان رسیده است و شخص می‌تواند از طریق وارد کردن کد ملی خود که در سامانه ما ثبت شده، وارد پرونده شود:

«اما باید این اطمینان را داشته باشیم که خود فرد وارد پرونده سلامت خود می‌شود و نه شخص دیگری که بتواند از آن سواستفاده کند. ضمن آنکه دسترسی برای صاحب پرونده ایجاد کرده‌ایم تا بتواند میزان محرمانگی اطلاعات خود را مشخص کند.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان

«حمیدرضا صفی‌خانی» رییس مرکز مدیریت آمار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت پیش از این به دیجیاتو گفته بود که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - اطلاعات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - پزشکی ۷۰ میلیون ایرانی در سامانه پرونده الکترونیک وزارت بهداشت بهداشت ثبت شده است. او در مورد ارتقاء امنیت داده‌ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - و همچنین نحوه پردازش آنها به دیجیاتو توضیح داد بود:

«فاز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - اول - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - وارد شدن اطلاعات سطح اول و نمایشگری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - پرونده انجام شده و اکنون فرایند ارجاع الکترونیک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - در حال انجام است. اطلاعات پس از ورود بینام شده و بعد از آن پنهان‌سازی می‌شوند، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - بروی آنها کدگذاری انجام می‌شود که در نهایت می‌توان آنها را تحلیل کرد و برنامه ریزی انجام داد.

در پرونده الکترونیک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - تمامی اطلاعات فرد از قبل تولد تا پس از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - مرگ ثبت خواهد شد. این اطلاعات یکپارچه شده و در اختیار پزشکان سطح یک و دو قرار می‌گیرد، ضمن آنکه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آزادشهر استان گلستان - اطلاعات ثبت شده  محفوظ می‌ماند. در قسمت نمایشگر پرونده سلامت نیز بخشی از اطلاعات در اختیار فرد قرار می‌گیرد و بخشی از آنها تنها برای درمانگران قابل مشاهده است. ضمن آنکه محرمانگی اطلاعات نیز رعایت خواهد شد.»

اینطور که رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفته است سامانه پرونده الکترونیک به نحوی طراحی شده که سایر کسب و کارهای علاقمند مانند استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند وارد آن شده و با وزارت بهداشت همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone