تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23911.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

DJI گیمبال Osmo Mobile 3 را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد

DJI از Osmo Mobile 3، جدیدترین گیمبال ویژه گوشی های هوشمند رونمایی کرده که از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی بهره می برد. مهمترین قابلیت این پایه لرزشگیر موبایل امکان جمع شدن ...

DJI از Osmo Mobile 3، جدیدترین گیمبال ویژه گوشی های هوشمند رونمایی کرده که از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی بهره می برد.

مهمترین قابلیت این پایه لرزشگیر موبایل امکان جمع شدن آن است تا هنگامی که از آن استفاده نمی کنید جای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - کمتری بگیرد. علاوه بر این حالت هایی از جمله Sport ،Story و  ActiveTrack 3.0 را در اختیارتان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - می گذارد و از ژست های حرکتی هم پشتیبانی می کند.

به لطف قابلیت ActiveTrack 3.0 گیمبال می توانید سوژه هایی با حرکت سریع را دنبال کنید. قابلیت Story قالب های متنوعی را روی ویدیو اعمال کرده و در نهایت یک کلیپ به همراه موسیقی تحویلتان می دهد. در حالت Sport  هم می توانید تصاویری از حرکات سریع - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - ورزشی یا دویدین حیوان خانگی مورد علاقه تان را ثبت کنید.

Osmo - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - Mobile 3 همچنین از ثبت ویدیوهای هایپرلپس و تایم لپس پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توانید تصاویر پانورامای 180 درجه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - ای بگیرید. ثبت سلفی از طریق ژست های حرکتی خاص هم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - از دیگر قابلیت های این گیمبال است.

گیمبال DJI به گونه ای طراحی شده که تقریباً همیشه با یک دست قابل استفاده باشد. به این منظور یک جوی استیک به همراه ترکیبی از کلید های دیگر نزدیک به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - هم قرار گرفته اند و به نظر می رسد مکان تمامی کلیدها به راحتی در دسترس باشد.

البته باید اشاره کرد که برای استفاده از همه قابلیت ها گیمبال DJI نیاز به نصب کردن اپلیکیشن ویژه DJi به نام Mimo دارید. Osmo Mobile 3 با قیمت 119 دلار به فروش می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر هرسین استان کردستان - رسد و با پرداخت 20 دلار اضافه تر می توانید یک سه پایه ویژه این گیمبال را نیز خریداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone