تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23909.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سیستم صوتی تصویری خودروی سونی با نمایشگر 9 اینچی معرفی شد

درست بعد از عرضه آپدیت‌های مهم Android Auto و بهبودهای CarPlay برای iOS 13، سونی هم مدل به روزرسانی شده گیرنده داخل خودرو خود با نام XAV-AX8000 را معرفی کرد. این گیرنده خودرو امکان نصب ...

درست بعد از عرضه آپدیت‌های مهم Android Auto - تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و بهبودهای CarPlay برای iOS 13، سونی هم مدل به روزرسانی شده گیرنده داخل خودرو خود با نام XAV-AX8000 را معرفی کرد. این گیرنده خودرو امکان نصب نمایشگر متحرک را برای رانندگان فراهم می‌کند.

علاوه بر این XAV-AX8000 از نمایشگر 8.95 اینچی - تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - استفاده می‌کند که نسبت به مدل قبلی یعنی XAV-AX5000 هم بزرگتر شده و هم تنها به یک فضای DIN (فضای درنظر گرفته شده برای نصب ضبط و رادیوهای معمولی ماشین) برای نصب نیاز دارد. این مشخصه آخر گیرنده جدید سونی را برای - تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نصب در طیف وسیعی از خودروها به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند.

با این مونتاژ جدید می‌توان نمایشگر را به صورت متمایل درآورد یا ارتفاع - تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و عمق قرارگیری آن را تنظیم کرد. با این روش سونی در واقع امکان نصب یک نمایشگر بزرگ را برای خوردوهای معمولی‌تر با فضای کمتر نیز فراهم کرده است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی

گیرنده XAV-AX8000 قابلیت استفاده از Carplay و Android Auto را با یواس‌بی خواهد داشت و روی هر دو پلتفرم قابلیت کنترل صوتی برای آن فراهم شده است. سونی قصد دارد با یک آپدیت فرم‌ور قابلیت پشتیبانی از پلتفرم  Abalta's WebLink را هم اراده دهد. با این پلتفرم کاربران اندروید و iOS میتوانند برخی از اپ‌های اسمارت‌فون‌ها مثل یوتیوب که در Android Auto و Carplay  پشتیبانی نمی‌شوند را روی نمایشگر سیستم سرگرمی/اطلاع‌رسانی (infotainment) خودروی خود اجرا کنند.

در - تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بخش صوتی XAV-AX8000 از یک تقویت‌کننده داخلی 4 کاناله که هرکدام 55 وات قدرت دارند اتصال بلوتوث و فرمت‌های کدک SBC و AAC استفاده می‌کند. خودروهایی که دوربین‌های به سمت عقب دارند هم می‌توانند به این گیرنده متصل شوند.

این گیرنده خودرو 600 دلار - تعمیرات یخچال هایر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قیمت‌گذاری شده و در نگاه اول چنین قیمتی برای یک سیستم infotainment زیاد به نظر می‌رسد. با این حال گیرنده جدید سونی  در مقایسه با محصولاتی مثل  Alpine iLX-F309 Halo 9 که 1000 دلار قیمت‌گذاری شده مقرون به صرفه‌تر است. سونی قرار است این محصول را دی ماه سال جاری در آمریکا عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone