تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20282.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل watchOS 7 را معرفی کرد؛ پایش خواب و اپ Fitness

اپل در کنفرانس WWDC20 از جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 7 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید در اپ Activity که حالا به Fitness تغییر نام پیدا کرده و همچنین قابلیت ...

اپل در کنفرانس WWDC20 از جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل واچ یعنی watchOS 7 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید در اپ Activity که حالا به Fitness تغییر نام پیدا کرده و همچنین قابلیت مورد انتظار پایش خواب از راه می‌رسد.

پایش خواب یکی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان - قابلیت‌هایی است که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان - کاربران از زمان معرفی اپل واچ در سال ۲۰۱۵ منتظر اضافه شدن آن به این ساعت هوشمند بودند. اپل می‌گوید حالا قابلیت پایش خواب به شما اجازه می‌دهد تا ساعت خوابیدن و همچنین زنگ بیدارباش را با استفاده از آلارم ویبره اپل واچ تنظیم کنید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان

مد جدید Wind Down در همکاری با آیفون چندین شورتکات برای سایلنت کردن نوتیفیکیشن‌ها، تنظیم پلی لیست Apple Music، فعال کردن اپ مدیتشین مثل Calm و همچنین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان - فعال کردن تنظیمات خانه هوشمند از طریق اپلیکشن Home را انجام می دهد.

watchOS 7 همچنین قابلیت سفارشی سازی واچ فیس‌ها را امکان پذیر کرده و حالا کاربران می‌توانند واچ فیس‌ها را با جزئیات بالاتر شخصی سازی کنند. علاوه بر این از طریق قابلیت جدید Face Sharing می‌توان واچ فیس‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان

جدیدترین سیستم عامل اپل واچ از قابلیت نمایش مسیر برای ورزش دوچرخه سواری و پایش تندرستی برای تمرینات مبتنی بر رقص هم بهره می‌برد. اپل تمامی قابلیت‌ها را تحت اپلیکیشن جدیدی به نام Fitness ارائه خواهد کرد و اپ Activity بازنشسته خواهد شد.

سیستم شستشوی دست نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا به نسخه جدید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان - آمده است. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر اسدآباد استان همدان - این قابلیت هوشمند با ردیابی حرکات دست و صدای شیر آب، زمان شروع شستشو را تشخیص داده و با فعال کردن شمارش معکوس، شما را در شستن ۲۰ ثانیه‌ای یا بیشتر دستان بر اساس دستورالعمل‌های سازمان‌های بهداشتی یاری کرده و با بازخورد لمسی و صدا زمان پایان شستشو را یادآوری می‌کند.

watchOS 7 پاییز امسال برای اپل واچ سری ۳ به بعد منتشر می‌شود و برای بهره مندی از آن حداقل به آیفون 6s با سیستم عامل iOS 14 نیاز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامگاه نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
آیا دور و بر شهرک فرهنگیان اسدآباد کار انجام میدید
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر اسدآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone