تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20286.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل قابلیت راستی آزمایی را به جستجوی تصاویر اضافه کرد

قابلیت راستی آزمایی گوگل که قبلا در بخش جستجوهای عادی و یوتیوب ارائه شده بود حالا به نتایج جستجوی تصاویر هم اضافه شده است. برای مشاهده جزئیات روی یک تصویر جعلی کلیک کنید، یک توضیح ...

قابلیت راستی آزمایی گوگل که قبلا در بخش جستجوهای عادی و یوتیوب ارائه شده بود حالا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - به نتایج جستجوی تصاویر هم اضافه شده است.

برای مشاهده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - جزئیات روی یک تصویر جعلی کلیک کنید، یک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - توضیح - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - کوتاه از منبع تایید شده به نمایش گذاشته می‌شود که مشخص می‌کند این تصویر جعلی است و لینکی در اختیارتان قرار می‌دهد تا به کم ارزش بودن این عکس پی ببرید.

در صورتی که یک تصویر جعلی باشد، پیش از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - اینکه آن را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - با دوستان خود به اشتراک بگذارید، از چنین موضوعی اطلاع - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - پیدا می‌کنید. گوگل برای قابلیت راستی آزمایی از روش «ClaimReview» استفاده کرده که در یوتیوب نیز وجود دارد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - در این روش برای راستی آزمایی از منابع مستقل و معتبر مختلفی مانند «PolitiFact» استفاده می‌شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان

گوگل اعلام کرده همانند جستجوی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - عادی، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - برچسب‌گذاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - تصاویر تاثیری روی رتبه‌بندی آن‌ها نخواهد داشت و قصد این شرکت، فراهم کردن مناسب‌ترین و قابل اعتمادترین تصاویر با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - توجه به جستجوی کاربران است. این غول جستجوی اینترنتی اعلام کرده برای نشان دادن اهمیت این کار، اوایل سال جاری میلادی ۶.۵ میلیون دلار بودجه در اختیار سازمان‌ها در سراسر جهان قرار داده است.

گوگل در زمان مناسبی تصمیم به انجام چنین کاری گرفته چرا که تنها چند ماه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - ایالات متحده آمریکا فاصله داریم. در آمریکا نگرانی‌های زیادی پیرامون تصاویر ساختگی داخلی و همچنین تولید شده توسط کشورهای دیگر وجود دارد، چرا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - که آن‌ها می‌توانند با اطلاعات غلط رای مردم را به سمت کاندیدای خاصی سوق دهند.

در حالی که قابلیت راستی آزمایی گوگل نمی‌تواند با تمام تصاویر جعلی مبارزه کند، احتمالا از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کاشمر استان خراسان - انتشار شمار بالایی از آن‌ها مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone