تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20285.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر تازه از گلکسی واچ ۳ با نمایشگر روشن

نسل سوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ با حاشیه‌ای باریک‌تر و بازگشت بزل (زه چرخشی) همراه خواهد بود و حالا تصاویری تازه از آن را با نمایشگر روشن مشاهده می‌کنیم که رابط کاربری را در صفحات مختلف ...

نسل سوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ با حاشیه‌ای باریک‌تر و بازگشت بزل (زه چرخشی) همراه خواهد بود و حالا تصاویری تازه از آن را با نمایشگر روشن مشاهده می‌کنیم که رابط کاربری را در صفحات مختلف نمایش می‌دهد..

طبق گزارش جدیدی که از سوی یکی از حساب‌های کاربری فعال در توییتر به اسم «TechTalkTV» منتشر شده، بعد از آنکه کم و بیش با مشخصات سخت افزاری گلکسی واچ 3 آشنا شدیم، حال تصاویری از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رابط کاربری آن در اختیار داریم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که نشان می‌دهد ظاهرا تفاوت چندانی نسبت به نسل قبل نکرده و عملکردش همچنان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به چرخش بزل دور نمایشگر متکی است. گفته می‌شود احتمالا این ساعت هوشمند همراه با سیستم عامل تایزن 5.5 - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

سامسونگ گلکسی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - واچ 3 در دو سایز مختلف ۴۱ و ۴۵ میلی متری و با نام‌های SM-R840 و SM-R850 به بازار عرضه خواهد شد. این دو مدل به ترتیب نمایشگرهایی با ابعاد ۱.۲ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اینچ و ۱.۴ اینچ خواهند داشت و هر دو از استاندارد IP68 (قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر برای مدت ۱۰ دقیقه) و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برخوردار خواهند بود.

این ساعت یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مشابه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با نسل قبلی از سنسور ضربان - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قلب با قابلیت پایش فشار خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) بهره خواهد برد. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ضمن اینکه باتری‌های - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در نظر گرفته شده برای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گلکسی واچ 3 نیز به ترتیب از نوع ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود.

گفتنی است سامسونگ گلکسی واچ 3 احتمالا همراه با - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ایربادهای Buds Live TWS در ماه ژولای رونمایی خواهد شد، اما از طرفی هم شنیده شده این محصول همراه با گلکسی نوت 20، گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فولد 2 در تاریخ ۱۵ مرداد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ماه معرفی می‌شود. همچنین گفته شده محصولات جدید کره‌ای‌ها احتمالا از اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه قابل خریداری خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ شرکت شما فولادی سرپل ذهاب تعمیر یخچال می تگ انجام میده.
پاسخ: بله در فولادی شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone