🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35880.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اندروید P اپلیکیشن‌های فریز شده در پس زمینه را به طور خودکار می بندد

همانطور که می‌دانید وقتی اپلیکیشنی در اندروید هنگ یا فریز می‌کند، پنجره‌ای حاوی پیام “app not responding” یا به اختصار (ANR) روی صفحه ظاهر می‌شود. شما می‌توانید از روی این پنجره، اپلیکیشن مشکل‌دار را مجبور ...

همانطور که می‌دانید وقتی اپلیکیشنی در اندروید هنگ یا فریز می‌کند، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - پنجره‌ای حاوی پیام “app not responding” یا به اختصار (ANR) روی صفحه ظاهر می‌شود. شما می‌توانید از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - روی این پنجره، اپلیکیشن مشکل‌دار را مجبور به بستن کنید یا اینکه برای به کار افتادن مجدد آن منتظر بمانید.

با این وجود، گوگل اعلام کرده که در اندروید P دیگر خبری از این پنجره نیست و اپلیکیشن‌های مشکل‌دار در این نسخه سیستم عامل به طور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - خودکار بسته خواهند شد. رتو مِیِر، یکی از مقامات گوگل در جریان برگزاری کنفرانس I/O در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد که در اندروید P - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - دیگر ANR مشکل جدی‌ای نیست و در صورت ایجاد مشکل برای یک اپ، سیستم عامل آن را به طور خودکار می‌بندد.

این تغییر، تغییر بسیار مفیدی برای کاربران خواهد بود چرا که صبر کردن برای برطرف شدن مشکل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - یک اپلیکیشن فریز شده می‌تواند کار ملال‌آوری باشد. با این وجود اقدام گوگل برای حذف پیام ANR تا این لحظه با واکنش‌های متفاوتی روبرو بوده است.

پیام ANR در اندروید P به طور کامل حذف نشده است

به عنوان مثال، یکی از کاربران ردیت ضمن «احمقانه» - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - خواندن این تصمیم اذعان داشته که هنگ کردن اپلیکیشن‌ها معمولا در دیوایس‌های ضعیف اتفاق می‌افتد. با این وجود وقتی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - کسی در پنجره ANR روی گزینه Wait اشاره می‌کند، مشکل بعد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - چند ثانیه برطرف خواهد شد. اما از طرف دیگر، یکی دیگر از کاربران ردیت به این موضوع اشاره کرده که پیام ANR در اندروید P به طور کامل حذف نشده و می‌توان از طریق تنظیمات توسعه‌دهندگان مجددا آن را فعال کرد.

در مجموع، به نظر می‌رسد که هدف گوگل از برداشتن پیام ANR تشویق توسعه‌دهندگان به ساخت اپلیکیشن‌هایی بوده که بدون عیب و نقص کار کنند. اگر چه این اقدام تحسین برانگیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - است، اما حقیقت ماجرا اینجاست که توسعه اپلیکیشنی که با طیف عظیمی از دیوایس‌های اندرویدی سازگار باشد ابدا کار آسانی نیست.

گوگل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - اعلام کرده که این موضوع تأثیر مستقیمی بر تجربه کاربران از اندروید نمی‌گذارد، اما شکی نیست که همین اقدام به ظاهر کوچک فشار زیادی را به جامعه توسعه‌دهندگان وارد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مازندران استان مازندران - خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone