🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35881.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دولت هلند استفاده از آنتی ویروس کسپرسکی را متوقف می کند

چند ماه پس از کنار گذاشتن آنتی ویروس کسپرسکی در سازمان های دولتی آمریکا، حالا هلند هم از تصمیم مشابهی خبر داده است. دولت هلند با ارسال نامه ای به پارلمان این کشور به بهانه ...

چند ماه پس از کنار گذاشتن آنتی ویروس کسپرسکی در سازمان های دولتی آمریکا، حالا هلند هم از تصمیم مشابهی خبر داده است.

دولت هلند با ارسال نامه ای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به پارلمان این کشور به بهانه «دغدغه های امنیت ملی» از تصمیم خود برای جایگزین کردن کسپرسکی با آنتی ویروس های دیگر خبر داد.

در این نامه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که توسط وزیر دادگستری این کشور تنظیم شده از شرکت هایی که با داده های حساس سروکار دارند، خواسته شده رویکرد مشابهی را در پیش بگیرند. بر اساس این نامه حکومت روسیه برنامه سایبری خصمانه ای را مدیریت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کند که بر هلند و منافع این کشور متمرکز شده است.تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربیچند ماه قبل «وزارت امنیت ملی» آمریکا با تاکید بر احتمال ارتباط بین مسئولان کسپرسکی و سرویس های اطلاعاتی روسی در بخشنامه ای الزام آور از تمامی سازمان ها و دپارتمان های فدرال خواسته بود که محصولات این کمپانی را از کامپیوترهای دولتی حذف کنند. پس از آن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دونالد ترامپ با امضای «لایحه اختیارات دفاع ملی 2018» استفاده از محصولات «کسپرسکی لب» در ادارات دولتی را ممنوع کرد.

دولت هلند نیز بر اساس استدلال های مشابه مدعی ارتباط بین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این کمپانی امنیتی و دولت روسیه شده که نتیجه آن به خطر افتادن اطلاعات حساس کشورهای دیگر است. از سوی دیگر کسپرسکی با رد این اتهامات بیانیه زیر را منتشر کرده است:

کسپرسکی لب هرگز به هیچ دولتی در زمینه جاسوسی سایبری یا اقدامات خصمانه کمک نکرده و نخواهد کرد. گناهکار قلمداد کردن یک شرکت خصوصی به خاطر مسائل ژئوپولیتیکی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نگران کننده است.

وزیر دادگستری هلند با تاکید بر پیدا نکردن شواهدی از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جاسوسی این شرکت از کنار گذاشتن آن به عنوان اقدامی احتیاطی نام برده و از اقدامات مشابه دولت هایی نظیر آمریکا و انگلیس به عنوان شواهدی برای دفاع از این تصمیم نام برده است.

کسپرسکی با اشاره به تلاش این شرکت برای شفاف - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سازی سیاست هایش، از این اقدام دولت هلند ابراز تاسف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone