🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35926.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ترامپ نیروی فضایی ارتش را برای جنگ‌های فرازمینی تشکیل می دهد

به تازگی دونالد ترامپ اعلام کرده که قصد دارد اگر لازم شد نیروی فضایی ارتش آمریکا را برای شرکت در جنگ‌های فرازمینی تشکیل دهد. کارشناسان و قانونگذاران ارتش معتقدند که احتمال وقوع جنگ‌های فرا زمینی ...

به تازگی دونالد ترامپ اعلام کرده که قصد دارد اگر لازم شد نیروی فضایی ارتش آمریکا را برای شرکت در جنگ‌های فرازمینی تشکیل دهد. کارشناسان و قانونگذاران ارتش معتقدند که احتمال وقوع جنگ‌های فرا زمینی هنوز وجود دارد و ممکن است این اتفاق طی چند دهه‌ی آینده رخ دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تا به امروز مسائلی نظیر تروریسم و جنگ‌های رخ داده در سرتاسر دنیا، توجه دولت‌ها را به خود جلب کرده اما به هر حال ممکن است که جنگ فرازمینی هم به مشکلات موجود اضافه شده و تعادل را برهم بزند.

با این حال اکنون ابر قدرت‌هایی نظیر چین، روسیه و آمریکا، آنقدر قدرتمند شده‌اند که به دنبال دفع خطرات احتمالی حتی از فضا هستند. پیش از این، گزارش شده روسیه و چین در حال ساخت «تسلیحات انرژی هدایت شده» هستند که می توانند با استفاده از لیزر به تجهیزات حساس ماهواره ها آسیب برسانند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

حال «دونالد ترامپ» رییس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جمهور آمریکا اعلام کرده قصد دارد توانایی‌های دفاعی و تهاجمی ارتش آمریکا را نیز در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فضا ارتقا بخشد تا این ارتش در مواقع مورد نیاز بتواند از کشورش در برابر دیگر کشور‌ها دفاع کند.

وی درباره‌ی جنگ‌های فضایی می‌گوید:

« از آنجایی که روز به روز فعالیت‌ کشور‌ها در فضا بیشتر می‌شود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و تجهیزات بیشتری به فضا انتقال می‌یابد، اکنون زمان مناسبی است تا یک نیروی فضایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به خصوص و منحصر به فرد تشکیل شود. فضا هم درست مانند زمین، دریا و آسمان می‌تواند محلی برای وقوع جنگ باشد. به همین دلیل است که ارتش علاوه بر نیروی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هوایی فعلی، باید یک نیروی‌ فضایی نیز در نظر بگیرد تا در مواقع مورد نیاز مشکلات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را حل کند.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

یک ماه پیش گزارشاتی از وزرات دفاع ایالات متحده منتشر شد و طی آن، این ارگان اعلام نمود که جنگ‌های فرازمینی بسیار زودتر از آنچه به نظر می‌رسید رخ خواهد داد و رهبران جهان هنوز آمادگی آن را ندارند. شاید به همین دلیل باشد که رییس جمهور آمریکا اخیراً اعلام نموده که نیروی فضایی ارتش را برای رسیدگی به این موضوع تشکیل خواهد داد.

تماشا کنید: پرتاب و فرود موفق راکت فضایی نیو شپرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone