تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24005.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت TCL سال 2020 به جمع سازندگان گوشی تاشو اضافه خواهد شد

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به نام «ایوان بِلَس» (Evan Blass) در توییتی جدید مدعی شده شرکت TCL سال 2020 به جمع سازندگان گوشی تاشو اضافه خواهد شد. این افشاگر در ادامه گزارش خود از ...

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به نام «ایوان بِلَس» (Evan Blass) در توییتی جدید مدعی شده شرکت TCL سال 2020 به جمع سازندگان گوشی تاشو اضافه خواهد شد. این افشاگر در ادامه گزارش خود از برنامه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - های این شرکت چینی برای عرضه چندین تلفن هوشمند در سال آینده میلادی خبر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - داده است.

شرکت TCL که از خانواده موبایل تاشوی خود قبلا رونمایی کرده بود، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - قرار است در سه ماهه سوم سال 2020 گوشی تاشوی خود به نام فلکس تب (Flextab) را به بازار عرضه کند. اطلاعات چندانی از این گوشی منتشر نشده اما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - گفته می شود قابلیت تبدیل شدن به تبلت را داشته و سازنده ایده های مختلفی برای آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - در سر دارد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران

به گفته افشاگر مذکور، کمپانی TCL از گوشی جدید خود به نام T1 در ماه آینده میلادی در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد. این محصول یک میانرده است و با نمایشگر 6.53 اینچی +full HD همراه با بریدگی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 675 و حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی T1 از دوربین سه گانه برخوردار بوده و شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی احتمالا عمق سنج خواهد بود. شایعه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - شده در در کنار پیکربندی دوربین دو سنسور تعبیه شده؛ یک سنسور وظیفه تصحیح نور در عکاسی شبانه را بر دوش دارد و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - حسگر بعدی با میدان دید 123 درجه ای مخصوص عکسبرداری فوق عریض است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران

شایعه شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - گوشی T1 دارای حسگر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - اثر انگشت در پنل پشتی و درگاه USB-C است و باتری آن ظرفیتی معادل 3820 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع دارد. کمپانی TCL میانرده خود را با سیستم عامل اندروید 9 (پای) به بازار خواهد فرستاد. همچنین امکان به روز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - رسانی به اندروید Q نیز وجود دارد.

شرکت TCL قصد دارد T1 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - پرو را نیز اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه کند. شایعه شده مدل پروی این گوشی از نمایشگر Edge AMOLED و دوربین چهارگانه بهره مند است. مدل T1 5G با دوربین دوگانه و T1 پرو 5G با نمایشگر امولد و دوربین چهارگانه نیز در سه ماهه دوم سال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - آینده میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

هنوز مشخص نشده محصولات ذکر شده در کدام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رامسر استان مازندران - کشورها به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone