🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35885.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش میدانی دیجیاتو: خواب زمستانی بازار موبایل ، اینجا خبری از بهار نیست

نه پاساژ حافظ خبری هست و نه چارسو و نه علاءالدین. منظورم از خبر وجود مشتریانیست که برای خرید آمده باشند و به اصطلاح کاسبی برای فروشندگان راه بیندازند. بازار بی‌جان محصولات دیجیتال اين روزها در ...

نه پاساژ حافظ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خبری هست و نه چارسو و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نه علاءالدین. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - منظورم از خبر وجود مشتریانیست که برای خرید آمده باشند و به اصطلاح کاسبی برای فروشندگان راه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بیندازند. بازار بی‌جان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محصولات دیجیتال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این روزها در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد. مغازه‌داران پاساژ علاءالدین به همین موضوع استناد می‌کنند و در کسادی بازارشان پذیرای خبرنگاری می‌شوند که آمده ببیند چرا هیچ خبری از سرزندگی بهار در لا‌به‌لای این مغازه‌های مرده نیست.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

وارد پاساژ که می‌شوی گویی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قحطی به جانش افتاده و مثل همیشه شلوغ نیست. فروشندگان هرمغازه که تعداد آن‌ها به سه تا چهار نفر می‌رسد، در حال صحبت کردن با یکدیگر هستند و بین خودشان برو بیا دارند. نوید که شاگرد مغازه یکی از فروشگاه‌های طبقه اول پاساژ علاءالدین است، اول کمی صبر می‌کند تا صاحب مغازه بیاید و وقتی خبری از او نمی‌شود، سفره دلش را باز می‌کند:

«به من که حقوق ثابت نمی‌دهد، می‌گوید هر موبایلی که فروختی این درصد هم برای تو. ولی کو مشتری؟ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حاجی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - توان خرید جنس را هم ندارد و گاهی وقت‌ها که می‌خواهد خرید هم کند، به هر دری می‌زنیم کسی نیست که جنس بفروشد! یک بحث گرانی دلار و نوسان ارز داریم و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک بحث نایابی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کالا. خیلی از کالاها به خصوص لوازم جانبی الان در بازار نیستند و همین مساله باعث گرانی کاذب شده.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

حتی ساندویچ‌های دستفروش با اینکه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ساعاتی از ظهر گذشته روی دست او مانده‌اند چرا که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به قول خودش پاساژ خیلی خلوت شده است. مرد کنار دست - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - او که صاحب یکی از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تعمیراتی‌های طبقه پایین پاساژ است خبر می‌دهد که اوضاع تعمیراتی‌ها کمی بهتر است اما این به معنی خوب بودن بازارشان نیست:

«مردم ترجیح می‌دهند به جای خریدن موبایل جدید، دستگاه‌های خودشان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را تعمیر کنند. موبایل یک دردی که دارد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آپگرید نمی‌شود و این روزها باورت نمی‌شود اگر بگویم یک عده ناوارد می‌آیند تا موبایلشان را ارتقا دهند. وقتی می‌بینند چنین چیزی محال است تصمیم می‌گیرند موبایلشان را تعمیر کنند و به سمت خرید کالای نو نروند. دست دوم فروشی‌ها هم کارشان بهتر شده ولی همه از عدم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ثبات دلار رنج - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌برند. هزینه قطعات بالا رفته و هرچه قدر هم اجرت تعمیر کمی بگیریم، بازهم با دوبرابر افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مواجه هستیم.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
طبقه تعمیراتی‌ها باز کمی شلوغ‌تر از فروشندگان موبایل است

یکی از مشتریان تعمیراتچی، از موبایل فروشی‌های بالاست و می‌گوید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صبح یک موبایل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هم نفروخته:

«چک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دارم و نمی‌توانم منتظر بمانم که قیمت جدید اعلام شود. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کانال تلگرامی قیمت گذاری موبایل بچه‌های پاساژ دیگر آپدیت نمی‌شود و هرکس هرجوری که بتواند کالایش را آب می‌کند. اینکه می‌گویند مغازه‌دارها اجناسشان را انبار کردند و... هم معنی ندارد. هزینه‌های جاری مغازه را ببینید متوجه می‌شوید که ما اصلا وقت و زمان و توانایی احتکار نداریم وگرنه شاید دلمان می‌خواست و می‌کردیم!»

او - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌گوید که سودها بیشتر اما تعداد فروش خیلی کمتر شده و عملا سودی که قرار است برده شود به پای این کاهش فروش، می‌سوزد. در مغازه او مثل بسیاری از فروشگاه‌های پاساژ، دو میز وجود دارد که یکی به خرید و فروش موبایل اختصاص - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دارد و دیگری به لوازم جانبی. محمد لیست باتری‌های موبایل را در می‌آورد و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نشان می‌دهد که قیمت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک باتری از هفته پیش تا الان دو برابر و نیم شده است:

«خیلی از باتری‌ها در پاساژ نیستند و در صورت پیدا کردن هم قیمت نجومی دارند. قاب و اینجور چیزها در همینجا هم تولید می‌شود و مشکلی برایش به وجود نیامده ولی باتری، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شارژر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و این قبیل وسایل یا تقلبی شده یا نایاب. الان سود روی فروش سیم‌کارت رند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است و موبایل دست دو و نرم‌افزار ریختن که کار همه کس نیست.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

با گفتن حرف‌های محمد تصمیم می‌گیرم که از در یکی از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مغازه‌ها که تابلوی فروش vpnاش خودنمایی می‌کند، به عنوان یک مشتری پرس‌وجو کنم. فرد داخل مغازه سیل پیشنهادات را به من روانه می‌کند و خودم را تصور می‌کنم که اگر یک فرد ناوارد بودم ممکن بود تا کجاها پیش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بروم:

«وی پی ان خصوصی بخوای ۱۵ تومن و عمومی که قطع و وصلی داره ۷ تومن؛ بهتره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که آنتی ویروس هم بریزی چون گوشیت کم هست توی بازار و ممکنه که برنامه‌ها بهش سازگار نباشن البته وی پی ان‌ها تضمینی باهاش همخونی دارن. هزینه یک ساله اش ۵۰ تومنه که باهاش یک برنامه پاکسازی هم اشانتیون ریخته میشه و باعث بالا رفتن رم گوشیت؛ در نتیجه سرعت بالاتر میشه.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
هنوزم برخی جاها به زور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بعضی شماره‌ها را تبدیل به شماره رند کرده و آن را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با سود خوبی می‌فروشند. اکثرا می‌گفتند که فروش سیم‌کارت در این روزها هنوز از تب وتاب نیفتاده و سود خوبی دارد.

یاد جمله فروش این موارد کار همه کس نیست محمد که میفتم تازه منظورش را متوجه می‌شوم. مرد فیلترشکن فروش با اقلام اضافه را تنها می‌گذارم و پیش فروشندگان برمی‌گردم.

محمد و همکارش به من گفتند واردکنندگان معتقدند که اگر اجناس خود را بفروشند، نمی‌توانند به همین قیمت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن را جایگزین کنند و ترس واردکردن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موبایل در فعالان صنف رخنه کرده است. آنها انبوهی از پیش‌فاکتورهای کنسل شده را نشانم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌دهند و می‌گویند:

«اختلاف قیمت بسیار بالاست. چند روز است که با شرکت‌های واردکننده و عمده فروشی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تماس می‌گیریم و می‌گویند که ساعت ۲ به بعد قیمت‌ها را اعلام می‌کنیم که یعنی باید تا بعد از ظهر غاز بچرانیم. مشتریان سازمان‌های دولتی که نمی‌توانم نامشان را بگویم داشتیم که بعد از خروج آمریکا از برجام زدند زیر قرارداد خریدشان و همه‌چیز را کنسل کردند.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
بازار دست دوم فروشی‌ها نیز هنوز بهتر از بازار بقیه موبایل‌هاست

حین خروج از پاساژ قیمت چندتا موبایل را که از فروشندگان می‌پرسم بعد از استعلامش توصیه می‌کنند که «امروز بخری بهتر است چونکه فردا شاید گران‌تر شد.» من اما در کنارشان می‌گویم امروز به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داد بازار برسیم، فردا شاید دیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone