🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35887.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حشره رباتیکی که با پرتوهای لیزر پرواز می کند [تماشا کنید]

یکی از مشکلاتی که بیشتر حشره های رباتیک با آن مواجه هستند، نیاز به منبع نیرویی است که در آنها تعبیه می شود. این موضوع موجب سنگین شدن آنها شده و به این ترتیب بال ...

یکی از مشکلاتی که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بیشتر حشره های رباتیک با آن مواجه هستند، نیاز به منبع نیرویی است که در آنها تعبیه می شود. این موضوع موجب سنگین شدن آنها شده و به این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ترتیب بال های ظریفشان توانایی بلند کردن آنها از زمین را نخواهند داشت. البته ربات «RoboFly» که محققان دانشگاه واشینگتن توسعه داده اند به واسطه لیزر این مشکل را حل کرده است.

این محققان موفق شده اند روشی برای انتقال نیرو به حشرات رباتیک را توسعه دهند. به این منظور از طریق تاباندن پرتو لیزر، نیروی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مورد نیاز ربات تأمین می شود و نیاز به استفاده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از منبع تغذیه جداگانه ای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نخواهد بود.

بنا بر گفته های «ساویر فولر» از افراد دخیل در این پروژه، پیش از این ایده ربات های پرنده بیسیم در اندازه حشرات شبیه به فیلم های علمی-تخیلی به نظر می - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رسید، اما ربات جدید محققان را یک قدم دیگر به توسعه نمونه بیسیم در سایز کوچک نزدیکتر کرده است.

RoboFly از یک پرتو لیزر نامرئی نیرو می گیرد که به یک سلول فوتوولتائیک (سیستم تولید برق از طریق نور) روی ربات ارسال می شود. به این ترتیب انرژی نور به انرژی الکتریکی بدل می شود.

با این حال این میزان انرژی هنوز به حدی نیست که بتواند بال ها را حرکت دهد. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به این منظور تیم محققان برد مدار ویژه ای را به ربات اضافه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کرده اند که ولتاژ 7 ولت دریافت شده را به 240 ولت تبدیل می کند.

علاوه بر این یک میکرو کنترلر هوشمند را به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همان مدار اضافه کرده اند. بنا بر گفته های محققان به واسطه این بخش، ربات می تواند مشابه با یک پرنده واقعی که می داند چه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زمانی باید عظلات خود را برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بال زدن حرکت دهد، عمل نماید.

با اینکه RoboFly هنوز نمی تواند به خوبی پرواز کند، ولی نتایج آزمایش ها حکایت از آینده ای روشن در زمینه پرواز کامل حشرات رباتیک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاویش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم مرکز شما منطقه شهرک امیریه ارومیه هم اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در شهرک امیریه شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone