🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31890.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف دو باگ بزرگ در اپلیکیشن SHAREit

اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری اطلاعات مثل SHAREit که مسئولیت انتقال فایل‌ها را به‌عهده دارند، از همان روزهای اولیه عرضه به‌خاطر سرعت بالاتری که نسبت به بلوتوث داشتند توانستند به محبوبیت زیادی برسند. با این حال در گزارشی که ...

اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری اطلاعات مثل SHAREit که مسئولیت انتقال فایل‌ها را به‌عهده دارند، از همان روزهای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - اولیه عرضه به‌خاطر سرعت بالاتری که نسبت به بلوتوث داشتند توانستند به محبوبیت زیادی برسند. با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - این حال در گزارشی که وب‌سایت Threat Post منتشر کرده، ظاهرا اپلیکیشن محبوب SHAREit در گذشته از دو باگ بزرگ رنج می‌برده است.

اطلاعات به دست آمده از سوی تحلیل‌گرها نشان می‌دهند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - که این باگ‌ها به هکرها اجازه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - می‌دادند تا مکانیزم احراز هویت را با کدی ساده دور زده و جدا از دسترسی به فایل‌های گوشی بتوانند به توکن‌های فیسوک کاربر و کوکی‌ها هم دسترسی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - پیدا کنند. ظاهرا این باگ‌ها در دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ۱۳۹۶) پیدا شدند و «سیستم امتیازدهی برای آسیب‌پذیری‌ها» نیز به آن عدد ۸.۲ را داده بود.

رقمی که باگ‌های SHAREit را در دسته - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - آسیب‌پذیری‌های خطرناک قرار می‌دهد. البته در مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶) سازنده توانست این حفره‌های امنیتی اپلیکیشنش را برطرف کند با این حال آن‌ها تصمیم گرفتند تا رویه‌ای محافظه کارانه را پیش بگیرند و اطلاعاتی در ارتباط با مشکلات اپلیکیشن‌شان در اختیار کاربران قرار ندهند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان
اپلیکیشن SHAREit در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - داشتن بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر، یکی از بزرگترین برنامه‌های اشتراک‌گذاری اطلاعات به شمار می‌رود.

اگرچه با توجه به جامعه میلیاردی اپلیکیشن، این محاظه‌کاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - توسعه‌دهنده خیلی هم عجیب به‌نظر نمی‌رسد و مشخصا سازنده نمی‌خواسته با این باگ‌ها کاربرانش را از دست بدهد ولی طبیعتا آگاه‌سازی می‌توانست ریسک به دام افتادن مخاطبین SHAREit در دستان هکرها را کاهش دهد.

در توضیحات این باگ‌ها آمده که هکر به راحتی و با ارسال یک درخواست می‌توانسته به اطلاعات دسترسی پیدا کند. با قبول کردن این درخواست، در ظاهر کاربر به یک صفحه غیر قابل موجود فرستاده می‌شده اما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - در واقعیت هکر خودش را به لیست - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسدآباد استان همدان - دیوایس‌های قابل اعتماد می‌افزوده و بنابراین به فایل‌های موبایل و بقیه اطلاعات کاربر دسترسی پیدا می‌کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone