🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40541.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جریمه ۴۳۹ میلیون دلاری اپل به دلیل نقض پتنت مرتبط با فیس تایم

اخیراً اپل در یکی از دادگاه های منطقه ای آمریکا، به علت استفاده غیر قانونی از پتنت های ثبت شده توسط شرکت VirnetX به پرداخت مبلغ 439.7 میلیون دلار به این کمپانی محکوم شده. گفتنی است ...

اخیراً اپل در یکی از دادگاه های منطقه ای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - آمریکا، به علت استفاده غیر قانونی از پتنت های ثبت شده توسط شرکت VirnetX به پرداخت مبلغ 439.7 میلیون دلار به این کمپانی محکوم شده. گفتنی است این محکومیت مربوط به شکایتی است که اولین بار در سال 2012 میلادی ثبت شده بود و همچنین پتنت های مذکور به اپلیکیشن های مختلف سیستم عامل iOS اپل از جمله فیس تایم مربوط می شود.

گفتنی است شرکت VirnetX در حقیقت یک پتنت ترول (شرکتی که به منظور کسب درآمد، به واسطه در اختیار داشتن پتنت های مختلف برای سایر کمپانی ها ایجاد مشکل می کند) است که از سال 2010 پرونده های شکایتی را به جریان انداخته تا اثبات کند فناوری های اختصاصی ثبت شده اش، توسط اپل مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

لازم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - به یادآوری است که اولین موفقیت این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - شرکت پتنت ترول در سال 2012 میلادی حاصل شد؛ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - در آن زمان، اپل به پرداخت 368 میلیون دلار به VirnetX  محکوم شد. سپس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - شکایت دیگری در همان سال از سوی این شرکت علیه اپل مطرح شد که محکومیت اخیر نیز مرتبط با همین مورد است. در این پرونده در ابتدا اپل محکوم شد ولی در نهایت به دنبال درخواست تجدید نظر این شرکت، دادرسی مختومه اعلام شد و محکومیت کمپانی ساکن کوپرتینو نیز ملغی شد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان

پس از آن، VirnetX  مجدداً پرونده را به جریان انداخت و حدود یک سال پیش، اپل به پرداخت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - 302.4 میلیون دلار محکوم شد. در این رأی، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - دادگاه اعلام کرده بود که به دنبال نقض حقوق توسط اپل، این شرکت باید برای هر دستگاه آیفونی که پتنت ها ی مذکور را نقض کرده، مبلغ 1.20 دلار به VirnetX  - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - بپردازد. حالا در محکومیت اخیر، این عدد به 1.80 دلار افزایش یافته که در نتیجه کوپرتینویی ها باید در مجموع 439.7 میلیون دلار به این پتنت ترول بپردازند.

به نظر می رسد پس از سال ها درگیری این دو شرکت، بالاخره VirnetX به رأی اخیر دادگاه راضی شده باشد. زیرا مقامات این کمپانی اعلام کرده اند: «حکم اخیر بسیار منطقی به نظر می رسد». از سوی دیگر مقامات اپل به استثنای اعلام درخواست استیناف، هنوز در خصوص این حکم اظهار نظری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - نکرده اند.

لازم به ذکر است که حدود یک سال پیش اپل موفق شد چهار عدد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - از پتنت های مورد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کرمانشاه استان کردستان - شکایت VirnetX را در اداره ثبت پتنت و علامت تجاری آمریکا، باطل کند و البته این شرکت پتنت ترول نیز درخواست استیناف داد. در هر حال تا زمان نهایی شدن تمام درخواست های تجدید نظر مطرح شده از سوی دو طرف، حقوق پتنت ها معتبر و رعایت آن ها لازم الاجرا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone