🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40542.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی میت 10 لایت همراه با چیپست کایرین ۶۵۹ رسما معرفی شد

روز گذشته کمپنی هوآوی از جدیدترین موبایل های پرچمدار خود با نام های میت 10، 10 پرو و نسخه لوکس پورشه دیزاین رونمایی کرد اما حرفی از مدل مقرون به صرفه تر این محصول یعنی ...

روز گذشته کمپنی هوآوی از جدیدترین موبایل های پرچمدار خود با نام های میت 10، 10 پرو و نسخه لوکس پورشه دیزاین رونمایی کرد اما حرفی از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدل مقرون به صرفه تر این محصول یعنی میت 10 لایت که پیشتر هم شایعات زیادی در رابطه با آن مطرح شده بود به میان نیاورد.

حالا مشخص شده که این شایعات صحت دارند؛ هوآوی ابتدا میت 10 لایت را در چین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - معرفی و سپس رسما در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اروپا رونمایی کرد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و اعلام نمود که در نظر دارد آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بر قدیم (آفریقا، آسیا و اروپا) عرضه نماید.

دستگاه یک اسمارت فون میان رده با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری است که به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با حداقل حاشیه مجهز شده است.

برخلاف نسخه پرچمدار اما، مدل لایت از سیستم روی چیپ کایرین ۶۵۹ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بهره می گیرد که در اصل یک پله پایین تر از کایرین ۹۷۰ قرار دارد و از چیپ هوش مصنوعی آن بی بهره است.

میت 10 لایت به یک پردازنده هشت هسته ای با چهار گیگابایت رم مجهز شده است


میت 10 لایت به یک پردازنده هشت هسته ای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز گردیده و یک درگاه سیم کارت هیبریدی نیز برایش درنظر گرفته شده که می توانید از آن برای قرار دادن همزمان دو سیم کارت یا ترکیب سیم کارت و کارت حافظه مایکرو اس دی بهره بگیرید.
میت 10 لایت چهار دوربین دارد که دو عدد از آن در بخش پشتی بدنه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و دو دوربین دیگر در سطح جلویی آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری تعبیه شده اند. آرایه دوربین پشتی دستگاه را سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی تشکیل می دهد تا امکان گرفتن عکس هایی با پس زمینه تار برایتان فراهم شود و از این لحاظ می توان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن را به مد پرتره در موبایل های دیگری نظیر  آیفون تشبیه کرد.
در بخش جلویی بدنه نیز یک سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دستگاه خودنمایی می کنند. انرژی کلیه این قطعات - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز از طریق یک باتری ۳۳۴۰ میلی آمپرساعتی تامین می گردد.

خبر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ناخوشایند اما اینکه میت 10 لایت برخلاف نسخه های پایه و لوکس خود همراه با اندروید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 7.0 نوقا به بازار عرضه می شود و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - احتمالا چندین ماه طول - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کشد تا موفق - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به دریافت اوریو - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شود.

قیمت پایه برای این دستگاه از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۴۰۰ یورو در اورپا شروع می شود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و کاربران از میان رنگ های طلایی، مشکی گرافیتی و آبی می توانند گزینه دلخواهشان را انتخاب نمایند. این موبایل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از اوایل ماه آبان به اروپا عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر یک سوالی دارم سمت مجبورآباد بوکان تعمیر دارید
پاسخ: بله در مجبورآباد شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone