تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23897.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دنبال کردن رشته توییت‌ها در توییتر آسان‌تر می‌شود

شاید همه توییت‌هایی که در شبکه‌ اجتماعی توییتر می‌بینید، جذاب و خواندنی نباشند اما از بعضی موارد نمی‌توان به سادگی گذشت؛ خصوصا آن‌هایی که داستانی تعریف کرده یا توالی اتفاقاتی را بیان می‌کنند. تا پیش ...

شاید همه توییت‌هایی که در شبکه‌ اجتماعی توییتر می‌بینید، جذاب و خواندنی نباشند اما از بعضی موارد نمی‌توان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران - به سادگی گذشت؛ خصوصا آن‌هایی که داستانی تعریف کرده یا توالی اتفاقاتی را بیان می‌کنند.

تا پیش از این برای پیگیری یک رشته توییت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران - بهترین راه این بود که فرد ارسال‌کننده را دنبال می‌کردید، اما به لطف یک ویژگی آزمایشی شاید در آینده نیازی به این کار وجود نداشته باشد. توییتر اخیرا مشغول تست قابلیتی بوده که بتوانید پاسخ‌های ارسال شده به هر توییت (توییت‌های بعدی که به توییت اصلی وصل می‌شوند) - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران - را هم دنبال نمایید.

کاربران توییتر تا امروز می‌توانستند در صورت تمایل از ارسال توییت جدید توسط حساب کاربری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران - محبوب‌شان با خبر شوند. اما حالا و به لطف ویژگی جدید، امکان دریافت نوتیفیکیشن بابت هر پاسخ جدید ارسال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران - شده زیر یک توییت هم فراهم شده است. در این صورت دیگر نیازی نیست زیر توییت‌های مورد علاقه‌تان به طور دستی به جستجو پرداخته و به دنبال پاسخ‌های جدید بگردید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران

به نظر می‌رسد که این اقدام در راستای تمرکز هر چه بیشتر توییتر روی بهبود ساختار انتشار پست‌ها در این شبکه اجتماعی صورت پذیرفته، همانطور که پیش از این امکان مخفی‌سازی پاسخ‌ها و طبقه‌بندی مکالمات در اپلیکیشن آزمایشی Twttr اعلام گشته بود. ظاهرا ارائه قابلیت آزمایشی جدید در پی جنجالی بوده که جک دورسی، مدیر عامل توییتر و کارا سویشر از وبسایت ریکود در ماه فوریه به راه انداختند.

در این مکالمه نسبتا طولانی اظهاراتی جنجالی رد و بدل شد که به عقیده دورسی، ساختار توییتر اجازه نمی‌داد که همه بتوانند به آسانی آن‌ها را دنبال کنند. بنابراین شاید ویژگی جدید با ارسال نوتیفیکیشن بابت هر پاسخ جدید بتواند کاربران را از گمراهی خارج سازد.

اما با وجود حل شدن این مشکل، توییتر همچنان معضلات بزرگی دارد که برطرف شدن آن‌ها برای گردانندگان این شبکه اجتماعی ابدا کار آسانی نیست، خصوصا مبارزه با پیام‌های تهدید‌آمیز که ظاهرا اقدامات اخیر توییتر برای کاهش آن‌ها خیلی تأثیرگذار نبوده است.

- تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بهشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone