🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35890.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با قاب های رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

نرخ ارز روز به روز در کشورمان بالا می رود و تهیه ابزارهای الکترونیکی را دشوار تر می کند. اما وقتی پس از مدتها پس انداز کردن، موبایل مورد نظر خود را خریداری می کنید ...

نرخ ارز روز به روز در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - کشورمان بالا می رود و تهیه ابزارهای الکترونیکی را دشوار تر می کند. اما وقتی پس از مدتها پس انداز کردن، موبایل مورد نظر خود را خریداری می کنید مشکل اصلی تازه شروع می شود؛ اینکه چطور از گجت جدید و ارزشمند خود محافظت کنید، خصوصاً اگر یک گوشی گران - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - قیمت باشد. خوشبختانه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (بررسی دیجیاتو) دو پرچمدار پر طرفدار بازار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - هستند و انواع قاب محافظ و لوازم جانبی دیگر برایشان پیدا می شود، اما در این مطلب می - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - خواهیم قاب های رسمی طراحی شده به دست سامسونگ برای این دو تلفن هوشمند را معرفی کنیم.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

اگر احساس می کنید تلفن هوشمند چندین میلیون تومانی شما به اندازه کافی لوکس نیست، قاب آلکانتارا برای شما ساخته شده است. آلکانتارا همان جنسی است که در ساخت تودوزی خودروهای گران قیمت استفاده می شود و موقع لمس حسی شبیه به «جیر» دارد. این قاب ظریف مثل یک پالتو پوست گوشی پرچمدار شما را در بر می گیرد و از آن در برابر خط و خش محافظت می کند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

این محصول در ۴ رنگ قرمز، آبی، مشکی و خاکستری به فروش می رسد، اما هنوز در بازار موجود نیست و برای مشخص شدن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - قیمت باید مدت بیشتری منتظر بمانیم، اما برای تخمین می - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - توانیم به مدل مخصوص گلکسی اس 8 اشاره کنیم که حدود ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

کاور Rugged Protective یا محافظ مقاوم

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

اگر به محافظت بیشتری احتیاج داشته باشید، قاب محافظ و مقاوم سامسونگ را به شما - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - معرفی می کنیم. این قاب گواهی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - نظامی MIL-STD 810G-516.7 را دریافت کرده که نشان می دهد در مقابل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - سقوط - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

این قاب ضمناً یک پایه متحرک هم دارد که به شما امکان می دهد تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - را به شکل افقی روی میز گذاشته و فیلم تماشا کنید. قاب محافظ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - و مقاوم سامسونگ در ۲ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - رنگ مشکی و خاکستری تولید شده و با قیمت حدود ۲۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قاب سیلیکونی

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

این یکی از ساده ترین قاب هایی است که می توانید برای پرچمداران جدید تهیه کنید. قاب سیلیکونی با جنس لطیفی خود موقع لمس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - حس دلپذیری دارد و گوشی گران قیمت شما را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - در برابر خش افتادن محافظت می کند. این قاب رنگ بندی متنوعی دارد و ارزان ترین قاب عرضه شده توسط سامسونگ برای سری اس 9 به حساب می آید. البته در حال حاضر با توجه به وضعیت نرخ ارز این محصول در بازار سخت پیدا می شود و بهتر است برای مشخص شدن قیمت دقیق مدت بیشتری منتظر باشیم.

قاب Hyperknit یا هایپرنیت

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

بر خلاف مدل قبلی که حسابی ساده بود، بدنه این قاب - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - از نخ بافته ساخته شده و جنسی شبیه به کتانی های ورزشی دارد، در نتیجه می توانید گوشی خود را با کفش ورزشی خود هماهنگ کنید! قاب هایپرنیت در ۲ رنگ قرمز و خاکستری ساخته شده است، اما هنوز در بازار وجود ندارد و برای مشخص شدن قیمت باید منتظر بمانیم.

قاب S-View

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

این قاب محافظ که به شکل کتاب باز و بسته می شود سطحی شفاف دارد و به شما - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - امکان می دهد حتی در صورت بسته بودن درب قاب هم صفحه نمایش دستگاه را مشاهده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - می کنید. به لطف این ویژگی چک کردن ساعت یا دیدن نوتیفیکیشن های دریافتی با یک نگاه ممکن است، بدون اینکه نیاز باشد درب قاب را باز کنید. حتی نمایشگر لمسی دستگاه هم از پشت قاب کار می کند و به شما امکان می دهد در حالت بسته به نوتیفیکیشن ها پاسخ دهید. سامسونگ با توجه به این موضوع، سطح قاب را در برابر جذب اثر انگشت مقاوم ساخته تا بعد از مدتی استفاده کثیف نشود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

در حالت باز هم می توانید درب قاب را مثل پایه پشت بدنه قرارداده و به شکل افقی با گوشی فیلم تماشا کنید. این قاب با قیمت حدود ۲۸۰ هزار تومان در بازار موجود است.

قاب LED Cover

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

قاب LED Wallet هم مثل مدل قبلی است، فقط کمی جالب تر. در این مدل جلد قاب به نقاط ریز LED مجهز است و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - اطلاعاتی مثل ساعت یا نوتیفیکیشن ها - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - را با خوانایی بالا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - نمایش می دهد. حتی می توانید آیکون های مورد نظر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - خودتان را به لیست مخاطبین یا اپلیکیشن ها اختصاص دهید تا به جای نوتیفیکیشن آنها نمایش داده شوند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران

مثلاً وقتی دوستتان تماس می گیرد اسمایلی خنده روی قاب شکل گرفته و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - موقع دریافت پیام در تلگرام، عکس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مازندران استان مازندران - یک پاکت نامه نمایش داده شود. این قاب محافظ در ۲ رنگ بنفش و مشکی عرضه شده و با قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone