تعمیرات یخچال باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30222.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سشوار جدید Volo Beauty شما را از پریز برق بی نیاز می‌کند

کمپانی Volo Beauty از سشوار جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند موهای شما را از درون و بیرون خشک کند. این سشوار جالب از یک باتری لیتیومی بهره می‌برد و بنابراین شما نیازی به متصل کردن ...

کمپانی Volo Beauty از سشوار جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند موهای شما را از درون و بیرون خشک کند.

این سشوار جالب از یک باتری لیتیومی بهره می‌برد و بنابراین شما نیازی به متصل کردن آن به برق ندارید. البته در بخش تاریک ماجرا، این باتری با یک بار شارژ شدن تنها ۱۴ دقیقه کار می‌کند و بنابراین اگر موهای نسبتا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بلندی دارید، احتمالا در هر بار استفاده باید سشوار خود را دوباره شارژ کنید. این سشوار برای خشک کردن موهای شما از اشعه فروسرخ استفاده می‌کند و همین قضیه باعث می‌شود تا رطوبت به طور کامل از سطح و داخل ریشه موی شما دفع شود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

کمپانی Volo Beauty هنوز مشخص نکرده که خشک کردن مو با این گجت چقدر طول خواهد کشید اما سازندگان آن اعلام کردند که محصول جدید آن‌ها کار خود را سریع‌تر از خشک کن‌های عادی انجام خواهد داد. این سشوار در حال حاضر یکی از پروژه‌های سایت کیک استارتر محسوب می‌شود و احتمالا باید در زمان نامشخصی از سال جاری میلادی منتظر عرضه آن باشیم.

سشوار جدید کمپانی Volo Beauty تنها محصول خانگی جالب معرفی شده در مراسم CES 2019 نیست. ساعاتی پیش، کمپانی فرانسوی FasTeesH طی رویداد CES 2019 از مسواکی رونمایی کردکه کار تمیز - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کردن دندان های شما را تنها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در ۱۰ ثانیه انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مرتضی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام و احترام، یکی از مشکلات رایج یخچال باکنشت AMB597/PH عدم سرمایش کافی است. اگر چنین مشکلی در یخچال شما هم وجود دارد، بهتر است به تعمیرکاران مستعد و متخصص در شهر هریس منطقه باصری مراجعه کرده و یخچال خود را تعمیر کنید. تعمیر یخچال بهتر است توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود تا از وقوع مشکلات جدید جلوگیری شود و از کیفیت عالی تعمیرات برخوردار شوید. تعمیر یخچال باکنشت AMB597/PH می تواند با توجه به خطای اولیه و مشکلات فنی دیگر متفاوت باشد. لذا در صورت وجود هر گونه نیاز به تعمیر یخچال باکنشت AMB597/PH در شهر هریس منطقه باصری، تعمیرکاران مجرب و متخصص را به رویتان توصیه می کنیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone