تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24014.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین مانیتور گیمینگ Alienware با قیمت 4 هزار دلار رونمایی شد

شرکت Alienware از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد. این مانیتور 55 اینچی از رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و از پنل OLED ساخت شرکت دِل با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد. قبلا نمایشگرهای ...

شرکت Alienware از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد. این مانیتور 55 اینچی از رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و از پنل OLED ساخت شرکت دِل با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد.

قبلا نمایشگرهای گیمینگ با ابعاد بزرگ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را از شرکت هایی همچون HP، ایسر و ایسوس دیده بودیم؛ ولی هیچ کدام از آنها پنل OLED نداشتند. حالا Alienware می خواهد با مانیتور جدیدش نظر گیمرها را به سمت خود جلب کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل

حاشیه های نمایشگر گیمینگ 55 اینچی Alienware بسیار باریک طراحی شده و از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تکنولوژی FreeSync شرکت AMD برای کاهش پارگی تصاویر (Screen Tearing) بهره می برد. زمان پاسخگویی آن تنها 0.5 میلی ثانیه است.

نمایشگر مذکور دارای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یک پورت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - DisplayPort 1.2، سه پورت HDMI 2.0، چهار درگاه USB، جک هدفون و خروجی SPDIF است. البته - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نبود درگاه HDMI 1.2 گیمرهایی که دوست دارند ویدیوهای 4K را با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نرخ تازه سازی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 120 هرتز تماشا کنند نا امید می کند. این نمایشگر با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یک ریموت کنترل به بازار عرضه می شود.

پایه این مانیتور از استاندارد VESA پشتیبانی می کند؛ بنابراین می توان از پایه ای که همراه این نمایشگر عرضه می شود استفاده یا از پایه های دیگر استفاده کرد. این محصول قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل

تعداد بازی هایی که از HDR - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پشتیبانی می کنند روز به روز بیشتر می شوند با این حال دل تصمیم گرفته پشتیبانی از HDR را در این مانیتور قرار ندهد؛ به همین خاطر این نمایشگر چندمنظوره نیست و احتمالا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمی توان از آن هم به عنوان تلویزیون و هم نمایشگر بازی استفاده کرد.

مرز بین مانیتورها و تلویزیون ها باریک و باریک تر می شود ولی همچنان با یک نمایشگر چندمنظوره کامل که هم مخصوص گیمینگ باشد و هم برای فیلم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دیدن فاصله داریم. گزینه ایده آل می تواند یک نمایشگر 65 اینچی 4K با پنل OLED با نرخ رفرش 120 هرتز یا بیشتر، با قابلیت پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن، دارای درگاه های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.0 و نهایتا با پشتیبانی از هر دو ویژگی G-Sync و FreeSync باشد.

مانیتور 55 اینچی Alienware قرار است در تاریخ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 30 سپتامبر (8 - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مهر) به قیمت 4 هزار دلار به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone