تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24015.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از دو سیستم گیمینگ Aurora R9 و Dell G5 Desktop توسط Alienware

کمپانی دل روز گذشته از دو پی سی گیمینگ دسکتاپی جدید به نام های Alienware Aurora R9 و Dell G5 Desktop رونمایی کرد که به ترتیب با قیمت های پایه ۹۷۰ و ۶۳۰ دلار به بازار عرضه ...

کمپانی دل روز گذشته از دو پی سی گیمینگ دسکتاپی جدید به نام های Alienware Aurora R9 و Dell G5 Desktop رونمایی کرد که به ترتیب با قیمت های پایه ۹۷۰ و ۶۳۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

از جمله مزایای این زبان طراحی طبق اعلام شرکت سازنده می توان به بهبود جریان هوای و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - دمای هواوی محیطی سیستم اشاره کرد که به طور متوسط تا چهار درجه پایین می آید. Aurora R9 در پیکره بندی های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - مختلف از فردا وارد بازار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - می شود؛ نسخه پایه این سیستم با قیمت ۹۷۰ دلاری چیپ Core i5 اینتل به همراه ۸ گیگابایت رم و یک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترابایت حافظه مغناطیسی دارد و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 برایش درنظر گرفته شده است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان

محصول معرفی شده دیگر Dell G5 Desktop نام دارد که سطحی دندانه دار برایش طراحی شده و نوارهای نوری آبی رنگی روی آن دیده می شود. این محصول در واقع - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - نسخه جایگزین برای سیستم دسکتاپی گیمینگ اینسپایرون دل به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - شمار می رود. شرکت سازنده این سیستم را هم در قالب پیکره بندی های مختلفی به بازار عرضه خواهد کرد که مدل پریمیم آن به چیپ i9-9900K اینتل، پردازنده گرافیکی RTX 2080، شصت و چهار گیگابایت رم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - و ۳ ترابابت حافظه داخلی متشکل از اس اس دی و حافظه مغناطیسی مجهز شده است.

این سیستم همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد با قیمت پایه ۶۳۰ دلار وارد بازار خواهد شد (برای نسخه بهره مند از چیپ i5-9600K، پردازنده گرافیکی RTX 2070، ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس اس دی و یک ترابایت HDD) اما بالاترین پیکره بندی در نظر گرفته شده برای آن تا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۱۳۸۰ دلار قیمت خواهد داشت.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان

برند Alienware در کنار این دو محصول از دو ماوس (با نام های AW610M و AW510M) و دو کیبورد گیمینگ هم در جریان رویداد گیمزکام امسال رونمایی کرد.

طبق اعلام کمپانی سازنده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - یک باتری لیتیومی-یونی در ماوس سیمی/وایرلس AW610M استفاده استفاده شده است که تا ۳۵۰ ساعت با هر بار شارژ دوام می آورد. نرخ نمونه برداری این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - ماوس در وضعیت بیسیم برابر با هزار هرتز عنوان شده است (به این معنا که در هر ثانیه هزار مرتبه موقعیت خود را به سیستم اعلام می کند).

تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان

هر دو ماوسAW610M و AW510M معرفی شده توسط این شرکت از سنسور 16,000 DPI PixArt استفاده خواهند کرد و به ترتیب - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - با قیمت های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۱۰۰ و ۷۵ دلار وارد بازار می شوند. البته یک ماوس صرفا بیسیم به نام  AW310M هم معرفی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده که از یک باتری AA تا ۳۰۰ ساعت شارژ می گیرد و قیمت پایه تعیین شده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای آن ۶۳ دلار است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان

همانطور که اشاره کردیم Alienware دو کیبورد مکانیکی به نام AW310K با قیمت ۱۰۰ دلار و AW510K با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مرند زنجان استان زنجان - قیمت ۱۶۰ دلار را معرفی کرده که مدل دوم دارای لامپ های RGB و چند دکمه اضافی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خاطرافروز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آها، من همین الو برای تعمیر یخچال NR19-NF19 در شهر مرند زنجان استفاده کردم. رضایت متوسطی از خدماتشون داشتم، چون یکم وقت زیادی برای تعمیر کردن یخچالم گرفتن، اما در کل کارشون از نظر تکنیکی خوب بود. با این حال، اگر برای شما اولویت رسیدگی سریعتره، احتمالا لازمه یه شرکت دیگه رو ترجیح بدید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone