تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24012.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دانلود میلیونی اپ های جعلی عکاسی و گیم از پلی استور گوگل

براساس تحقیقات شرکت ترند میکرو کاربران اندروید تاکنون میلیون ها مرتبه اقدام به دانلود و نصب اپ های جعلی روی موبایل های خود کرده اند و به این ترتیب ضمن پایین آوردن سرعت عملکرد این ...

براساس تحقیقات شرکت ترند میکرو کاربران اندروید تاکنون میلیون ها مرتبه اقدام به دانلود و نصب اپ های جعلی روی موبایل های خود کرده اند و به این ترتیب ضمن پایین آوردن سرعت عملکرد این دستگاه ها مصرف باتری آنها را نیز به شکل ناخواسته به میزان چشمگیری بالا برده اند.

محققان شرکت امنیت سایبری ترند میکرو در تازه ترین گزارش خود از کشف ۸۵ اپلیکیشن جعلی عکاسی و گیم روی پلی استور گوگل خبر دادند که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مملو از نرم افزارهای تبلیغاتی بوده اند. این اپ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های جعلی بالغ بر ۸ میلیون بار روی تبلت ها و موبایل های کاربران اندروید دانلود و نصب شده اند.

این اپ های جعلی تاکنون ۸ میلیون مرتبه دانلود و نصب شده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اند

ترند میکرو فهرست کاملی از این اپ ها را منتشر کرده با این حال اما شاید بد نباشد اشاره ای به محبوب ترین آنها داشته باشیم. براساس این گزارش Super Selfie، Cos Camera، Pop Camera و Line Puzzle محبوب ترین اپ های جعلی موجود در پلی استور گوگل بوده اند.

یکی از تکنیک هایی که اپ های تبلیغاتی برای نفوذ به گوشی کاربران استفاده می کنند و اخیرا توسط محققان ترند میکرو کشف شده است ایجاد میانبر اپ روی هوم اسکرین کاربر ۳۰ دقیقه بعد از نصب آن است. به این ترتیب اپ ها بیشتر در معرض دید فرد قرار می گیرند و همزمان جلوی پاک شدنشان توسط کاربر نیز گرفته می شود.

این اپ ها بعد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از باز شدن عملکردی درست مشابه به اپلیکیشن های عکاسی یا گیم اصلی را از خود نشان می دهند که از روی آنها کپی شده اند با این تفاوت که مرتبا اقدام به نمایش تبلیغات طولانی و تمام صفحه برای کاربر می کنند و فرد توانایی بستن آن تبلیغات را ندارد.

بعد از انتشار این گزارش توسط ترند میکرو، گوگل همه اپ های ساختگی را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در اپ استور حذف کرد. گرچه این اپ ها دیگر در فروشگاه مجازی گوگل وجود ندارند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اما برخی کاربران پیشتر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آنها را روی گوشی یا تبلت خود آنها را نصب کرده اند و ضروری است که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به صورت دستی اقدام به حذف آنها از گوشی خود کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افشید نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سوال داشتم طرفای جعفرآباد خمینی شهر خدمات دارید
پاسخ: بله در جعفرآباد شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone