تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13370.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

از ۷ دلار تا ۱۱ هزار دلار: کشف سایت‌های فروشنده پکیج نظرات جعلی برای آمازون

یک گروه حمایت از حقوق مصرف‌کننده در انگلستان از کشف چندین وب‌سایت فروشنده نظرات جعلی برای آمازون خبر داد که با تاکتیک‌های خاص از الگوریتم‌های آمازون مخفی می‌مانند. «?Which»، گروه حمایت از حقوق مصرف کننده ...

یک گروه حمایت از حقوق مصرف‌کننده در انگلستان از کشف چندین وب‌سایت فروشنده نظرات جعلی برای آمازون خبر داد که با تاکتیک‌های خاص از الگوریتم‌های آمازون مخفی می‌مانند.

«?Which»، گروه حمایت از حقوق مصرف کننده در انگلستان، چند وب سایت فروش نظرات جعلی «به طور عمده» برای آمازون را کشف کرد. این گروه ۱۰ سایت شناسایی کرده که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - هر نظر مثبت را ۵ پوند (۶.۹۷ دلار) فروخته و در ازای تعریف کردن از محصولات به کاربر محصول رایگان یا کد تخفیف می‌دهند. سخنگوی آمازون می‌گوید این شرکت نظرات جعلی را حذف می‌کند و علیه افرادی که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - در این کار دخیل هستند، وارد عمل می‌شود.

?Which می‌افزاید فروشندگان آمازون می‌توانند نظرات جعلی را در قالب «پکیج» با قیمت ۱۵ پوند (۲۱ دلار) و یا پکیج‌ها را به صورت فله‌ای با قیمت پایه ۶۲۰ پوند (۸۶۴ دلار) برای ۵۰ نظر و یا حداکثر ۸ هزار پوند (۱۱ هزار دلار) برای هزار نظر خریداری کنند. گروه یاد شده اشاره می‌کند که ۵ وب سایت بیش از ۷۰۲ هزار «بررسی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - کننده محصول» دارند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران

بررسی کنندگان در ازای ارسال نظرات مثبت دستمزد نقدی گرفته و یا برخی محصولات را به صورت رایگان یا با کد تخفیف دریافت می‌کنند. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - آنها حتی می‌توانند در برنامه‌های وفاداری شرکت کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - و در ازای این کار محصولات باکیفیت از اسباب بازی کودک گرفته تا وسایل ورزشی را دریافت کنند.

وب سایت‌های یاد شده یک سری معیار تعریف کرده‌اند که کاربران باید بر اساس آنها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - نظر دهند تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - الگوریتم آمازون مشکوک نشود. از جمله این معیارها می‌توان به نوشتن حداقل دو سطر و پیوست کردن تصویر اشاره کرد.

?Which از سازمان رقابت و بازارهای انگلیس (CMA) که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - مسئول مبارزه با سیاست‌های انحصارطلبانه است خواسته تا علیه این وب سایت‌ها وارد عمل شود. ?Which می‌گوید پیشتر چندین گروه در فیسبوک شناسایی کرده که در آنها فروشندگان در ازای نظرات جعلی مثبت کمیسیون یا کد تخفیف پیشنهاد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - داده‌اند. این کشف منجر شد تا فیسبوک و eBay در قرارداد با CMA واکنش جدی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - تری به نظرات جعلی در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بابل استان مازندران - پلتفرم‌های خود نشان دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone