تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13375.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

طراحی جدید گوگل می‌تواند نشانگر جایگزینی احتمالی اندروید با فیوشا باشد

گوگل چند وقتی است که وجود سیستم عامل فیوشا (Fuchsia OS) را تایید کرده، اما هنوز کسی نمی‌داند که کاربرد این سیستم عامل مرموز چیست و چه زمانی می‌توانیم منتظر انتشار آن باشیم. وب‌سایت Chrome ...

گوگل چند وقتی است که وجود سیستم عامل فیوشا (Fuchsia OS) را تایید کرده، اما هنوز کسی نمی‌داند که کاربرد این سیستم عامل مرموز چیست و چه زمانی می‌توانیم منتظر انتشار آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - باشیم. وب‌سایت Chrome Unboxed اخیرا پیغام خوش‌آمدی برای دستگاه‌های مجهز به Chrome OS را در یک گزارش باگ کرومیومی پیدا کرده که به این سیستم عامل اشاره می‌کند، اشاره‌ای که ممکن است متضمن جایگزینی فیوشا با اندروید در آینده نه چندان دور باشد.

تصویری که در ادامه می‌بینید احتمالا مربوط به فرآیند پیکربندی ابتدایی کروم است که کاربران با آن مواجه می‌شوند. این تصویر در نگاه اول نکته خاصی ندارد، هرچند طراحی‌های آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - بزرگ‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد اما چون Chrome OS برای لپ‌تاپ‌ها هم استفاده می‌شود، این اتفاق منطقی است. شعار روی صفحه هم از «سرعت. امنیت. سادگی» به «سریع. ایمن. بی‌تکلف» تبدیل شده که تغییری جزئی اما حائز اهمیت است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان

ولی با نگاه دقیق‌تر به این تصویر چند نکته غیرعادی را می‌بینیم. اولی مربوط به خود پیام خوش‌آمدگویی است که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - به جای Welcome to - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - your Chromebook یا Welcome to your Chrome OS device به معنای «به کروم‌بوک خود خوش آمدید» یا «به دستگاه Chrome OS خود خوش آمدید»، می‌گوید Welcome to Chrome Device یعنی «به دستگاه کرومی خود خوش آمدید.» فراموش نکنید که کروم مرورگر گوگل و Chrome OS سیستم عامل لپ‌تاپ‌های این شرکت است. اما در وهله بعدی، اگر به افراد حاضر در این تصویر توجه کنید، موارد عجیب‌تری را می‌بینید.

از میان سه نفری که در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - این طرح حضور دارند، ظاهرا فقط یک نفر با یک لپ‌تاپ Chrome OS کار می‌کند. دو نفر دیگر دستگاه‌های قابل حملی را در دست دارند که با هدف قبلی گوگل از ارائه تجربه Chrome OS متفاوت است. Chrome OS روی تلفن‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - هوشمند یا تبلت‌ها کار نمی‌کند، چون گوگل برای این محصولات اندروید را دارد. پس چرا چنین صفحه‌ای حتی به صورت آزمایشی توسط این شرکت آماده شده است؟ چرا جزئیاتی دیده می‌شود که از احتمال کارکرد Chrome OS روی محصولاتی متفاوت از آن‌چه قبلا دیده‌ایم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - حکایت می‌کند؟

گوگل قبلا هم از این شیوه طراحی برای هدف متفاوتی استفاده کرده بود. این شرکت زمانی که وب‌سایت ChromeOS.dev را راه انداخت از انیمیشنی استفاده کرد که نشان می‌داد کاربران می‌توانند یک - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - اپلیکیشن را روی هر دستگاهی، خواه موبایل عادی باشد یا موبایل تاشو یا تبلت یا لپ‌تاپ Chrome - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - OS، اجرا کنند. هنوز می‌توانید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - این انیمیشن را در وب‌سایت مربوطه ببینید. ولی آن ماجرا مربوط به اپلیکیشن‌های اندرویدی بود که قادرند روی تمامی این دستگاه‌ها به کار گرفته شوند.

طراحی جدید گوگل می‌تواند نشانگر حرکت به سمت آینده‌ای باشد که در آن یک سیستم عامل می‌تواند روی تمامی دستگاه‌ها اجرا شود، و این سیستم عامل لازم نیست Chrome OS باشد. گوگل مدت‌هاست که روی فیوشا کار می‌کند و هرکسی که پیگیر اطلاعات این سیستم عامل باشد به راحتی می‌تواند سرنخ‌های موجود را به یکدیگر وصل کند و نتیجه مشابهی بگیرد.

فیوشا سیستم عاملی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - است که می‌تواند صرف‌نظر از اندازه یا نوع نمایشگر روی هر دستگاهی اجرا شود و حتی روی دستگاه‌های بی‌نمایشگر هم کار کند. این سیستم عامل مثل iOS و macOS به‌صورت آنی به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند و امنیت و حریم خصوصی بهتری دارد. فیوشا می‌تواند اپلیکیشن‌های فعلی اندروید را هم اجرا کند، بنابراین مهاجرت از اندروید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - (و Chrome OS) به این سیستم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - عامل کار سختی نخواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا فیوشا به محصولات مصرفی برسد. همچنین، نمی‌دانیم که این پیغام خوش‌آمدگویی چه زمانی داخل Chrome OS استفاده خواهد شد. اما در آن گزارش باگ کرومیومی مثال‌های گوناگونی از این طرح گرافیکی دیده می‌شود که می‌تواند نشان‌دهنده پشتیبانی از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر آزادشهر استان گلستان - رزولوشن‌های مختلف باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone