تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10112.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

۴۳ درصد کاربران از طراحی سایت‌ها رضایت ندارند اما طراحان نظر دیگری دارند

براساس گزارش منتشر شده از سوی پلتفرم «HEAP» درحدود ۴۳ درصد کاربران می‌گویند اکثر وب‌سایت‌های اینترنتی براساس نیاز کاربر طراحی نشده و آنها نمی‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی در اختیار داشته باشند. ...

براساس گزارش منتشر شده از سوی پلتفرم «HEAP» درحدود ۴۳ درصد کاربران می‌گویند اکثر وب‌سایت‌های اینترنتی براساس نیاز کاربر طراحی نشده و آنها نمی‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی در اختیار داشته باشند. این در حالی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - است که ۹۵ درصد تیم‌های طراحی سایت و واحد فروش نظر دیگری دارند و ادعا می‌کنند طراحی سایت‌ها تا حد زیادی ساده سازی شده و کاربران نباید مشکلی در دسترسی به بخش‌های مختلف سایت داشته باشند.  

معمولا کسب و کارها تمایل دارند کاربران به راحتی بتوانند تجربه خوبی از مراجعه به وب‌سایت مجموعه داشته باشند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به راحتی برای آنها نمایش داده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - و به رشد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - تجارت خود کمک کنند. طراحان سایت و واحد فروش اینترنتی نیز معمولا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - ادعا می‌کنند همه جوانب را سنجیده‌اند و بهترین طراحی را برای ارائه محصول و دسترسی کاربران در نظر گرفته‌اند. اما داده‌های آماری نتایج دیگری را نشان می‌دهد. علت نارضایتی کاربران چیست و مشکل از کجاست؟

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - طراحی و فروش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - محصولات در وب‌سایت‌ها نتوانند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - به موفقیت خوبی دست پیدا کنند آن است که بازخورد کاربران وب‌سایت به آنها منتقل نمی‌شود. داده‌های آماری نشان می‌دهد که تنها ۱۶ درصد تیم‌های طراحی و فروش در وب‌سایت‌ها در جریان بازخوردهای کاربران قرار می‌گیرند و بعضا تصویر درستی از نیازهای کاربران ندارند.

همین مساله باعث می‌‌شود آنها مولفه‌های مورد نظر کاربران را در طراحی وب‌سایت و نحوه نمایش محصول مورد توجه قرار ندهند. ۸۹ درصد کاربران تمایل دارند  به سراغ وب‌سایت‌هایی بروند که دسترسی به قسمت‌های مختلف آن ساده سازی شده و فرآیند مشاهده خدمات و محصولات و همچنین خرید در آنها پیچیده نیست.

این داده‌های آماری براساس نظرسنجی آنلاین انجام شده از ۱۰۰۰ کاربر آمریکایی شاغل و ۲۰۰ مدیر تمام وقت فروش محصولات و اعضای تیم آنها توسط پلتفرم Heap با همکاری Propeller Insights - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرعین استان اردبیل - در بازه زمانی یک ماهه در سال ۲۰۲۱ جمع آوری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone