تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16850.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

 اینتربرند: اپل با ارزش‌ترین برند جهان در سال 2020 است

«اینتربرند» گزارش «برترین برند‌های جهان» (Best Global Brands) سال 2020 را منتشر کرد. اپل توانست لقب ارزشمندترین برند جهان را در سال جاری از آن خود کند و در جایگاه نخست نشست. آمازون و مایکروسافت به ...

«اینتربرند» - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - گزارش «برترین برند‌های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - جهان» (Best Global Brands) سال 2020 را منتشر کرد. اپل توانست لقب ارزشمندترین برند جهان را در سال جاری از آن خود کند و در جایگاه نخست نشست. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - آمازون و مایکروسافت به ترتیب در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

اینتربرند، ارزش برند اپل را به صورت تقریبی 323 میلیارد دلار برآورد کرده است. آخرین تغییرات رتبه بندی برندهای مختلف جهان، خبر از سقوط گوگل به دو جایگاه پایین‌تر از سال قبل می‌دهد.

گوگل امسال برخلاف سال گذشته، نتوانست در بین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - سه برند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - ارزشمند جهان حاضر شود و به رتبه‌ای بهتر از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - چهارم دست پیدا نکرد. ارزش برند گوگل با افت یک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - درصد نسبت به سال قبل رقمی در حدود 165 میلیارد دلار برآورد شده است.

مایکروسافت، رشد چشمگیر 53 درصدی را نسبت به سال تجربه کرد. ارزش این برند رقمی در حدود 166 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - میلیارد دلاری برآورده شده است. با این حساب ردموندی‌ها توانستند از گوگل پیشی بگیرند. آمازون نیز با ارزش برند 200 میلیارد دلاری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - و رشد سالانه 60 درصدی، جایگاه دوم را در این رتبه بندی به نام خود زد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران

 

از دیگر برندهای معروف حوزه فناوری، سامسونگ در جایگاه پنجم و اینتل در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند. در بین شبکه‌های اجتماعی مطرح، فیسبوک رتبه سیزدهم و اینستاگرام رتبه نوزدهم را از آن خود کردند.

در نظر داشته باشید که این اعداد و ارقام ارزش برند را نشان می‌دهند و بیانگر ارزش شرکت‌های مربوط نیستند. برای مثال ارزش شرکت اپل کمی بیش از 2 تریلیون دلار است؛ در حالیکه ارزش برند براساس رتبه بندی اینتربرند در حدود 323 میلیارد دلار برآورد شده است.

سال 2020 مسایل و چالش‌های خاص خودش را داشت و همه گیری کرونا باعث شد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر تنکابن استان مازندران - برخی برندها دچار مشکلاتی شوند. براساس گزارش اینتربرند، ارزش کل 100 برند برتر جهانی درحدود 9 درصد در سال جاری افزایش یافته است.

ارزش کل 100 برند برتر جهان نیز بیش از 2 تریلیون دلار از سوی اینتربرند برآورد شده است. بررسی‌های اینتربرند نشان می‌دهد که بسیاری از برندهای قوی و مطرح دنیا در شرایط دنیاگیری کرونا، قوی‌تر شده و برندهای حوزه فناوری نیز در این میان قدرتمندتر از سال‌های قبل در بازار حضور داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone