تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16851.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آغاز همکاری شرکت جانی آیو با Airbnb برای بازطراحی محصولات این استارتاپ

استارتاپ اجاره خانه و اقامتگاه «Airbnb» شرکت جدید طراح مشهور و سابق اپل «جانی آیو» را به استخدام خود در آورده تا دستی به سر و روی محصولات و سرویس‌های آنها بکشد. آیو که لقب ...

استارتاپ اجاره خانه و اقامتگاه «Airbnb» شرکت جدید طراح مشهور و سابق اپل «جانی آیو» را به استخدام - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوانسار استان اصفهان - خود در آورده تا دستی به سر و روی محصولات و سرویس‌های آنها بکشد.

آیو سال گذشته و پس از جدایی از اپل شرکت طراحی خودش را با نام «LoveFrom» تاسیس کرد و حالا زمام امور طراحی را در Airbnb به دست می‌گیرد که ظاهرا این روزها از نظر طراحی حال و روز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوانسار استان اصفهان - چندان خوشی ندارد. گزارش‌ها حکایت از این دارد که به تازگی ۳ طراح ارشد Airbnb این شرکت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوانسار استان اصفهان - را ترک کرده‌اند و سرپرست تیم هم تنها به صورت پاره وقت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوانسار استان اصفهان - به کارها رسیدگی می‌کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر خوانسار استان اصفهان

«برایان چسکی»، مدیر عامل Airbnb برای تغییر اوضاع سراغ جانی آیو آمده است. وی با انتشار پستی در وبلاگ شرکت همکاری با این متخصص را برنامه‌ای چند ساله عنوان کرده که به توسعه تیم طراحی داخلی آنها نیز کمک خواهد کرد.

چسکی به طور دقیق شرح وظایف آیو را مشخص نکرده اما به گفته «فایننشال تایمز» مدیر سابق اپل رهبری پروسه بازطراحی اپلیکیشن، وب‌سایت و همچنین سیستم رتبه‌بندی را بر عهده خواهد داشت که امتیاز مهمانان و میزبان‌‌ها را مشخص می‌کند.

این قرارداد همکاری در حالی امضا شده که Airbnb قصد جذب ۳ میلیارد دلار سرمایه را از طریق IPO دارد که آن را به یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین عرضه‌های اولیه سال در بازار بورس آمریکا بدل می‌سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone