تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16849.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ایسر و پورشه دیزاین از لپ‌تاپ لوکس ایسر بوک RS رونمایی کردند

ایسر با همکاری «پورشه دیزاین» از لپ‌تاپ پرچمدار ایسر بوک RS رونمایی کرده که در کنار سخت‌افزار قدرتمند از طراحی خاصی نیز بهره می‌برد. ایسر بوک RS از فیبر کربن ساخته شده و در همان نگاه اول ...

ایسر با همکاری «پورشه دیزاین» از لپ‌تاپ پرچمدار ایسر بوک RS رونمایی کرده که در کنار سخت‌افزار قدرتمند از طراحی خاصی نیز بهره - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران - می‌برد.

ایسر بوک RS از فیبر کربن ساخته شده و در همان نگاه اول مشخص است که با لپ‌تاپی عادی از ایسر سرو کار نداریم. لایه فیبرکربن روی بدنه به شکل خاصی پرداخت شده و در لبه‌های دستگاه و کنار ترک پد هم تراش‌های خاص به چشم می‌خورد. در قسمت بالایی کیبورد نیز لوگوی پورشه دیزاین حکاکی شده است.

 

مزایای لپ‌تاپ ایسر بوک RS تنها به طراحی محدود نمی‌شود و از نظر سخت‌افزاری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیکربندی‌های مختلف این دستگاه به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 یا Core i7، رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران - ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران - تا ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است. کاربران بر اساس اولویت‌های خود می‌توانند بین گرافیک مجتمع Iris Xe یا کارت انویدیا MX350 یکی را انتخاب کنند. تنها بخش سخت افزار که چندان هیجان انگیز به نظر نمی‌رسد، نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشون 1080p است.

ایسر بوک RS به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران - مراتب - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران - ارزانتر از آخرین لپ‌تاپ‌هایی است که با برند پورشه عرضه شده‌‌اند و با قیمت پایه ۱۳۹۹ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران - دلار از راه می‌رسد. این دو شرکت با همکاری هم لوازم جانبی ویژه‌ای را هم برای این مدل تدارک دیده‌اند که شامل ماوس ۱۱۰ دلاری با بدنه فیبر کربن و کیسی ۳۳۰ دلاری می‌شود.

 

ایسر همزمان چند محصول دیگر را هم بروز کرده که شامل مدل‌های اسپین ۵ و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر زیراب استان مازندران - ۳، اسپایر ۵، سری ConceptD و سوئیفت 3X با کارت گرافیک اینتل Xe Max می‌شود. در این بروزرسانی‌ها اسپین ۵ به نمایشگر ۱۳.۵ اینچی 2K و پردازنده نسل یازدهم i5 و i7 مجهز شده. اسپین ۳ هم از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشون ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، رم ۱۶ گیگابایتی و پردازنده تایگر لیگ برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone