تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10107.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید گلکسی M52 5G از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و طراحی چشمگیر آن خبر می‌دهد

رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده گلکسی M52 5G پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش شده که طراحی آن را از به خوبی نشان می‌دهد و اطلاعاتی از نمایشگر دستگاه ارائه می‌دهد. طبق گزارش‌های منتشر شده، ...

رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده گلکسی M52 5G پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش شده که طراحی آن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - را از به خوبی نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - و اطلاعاتی از نمایشگر دستگاه ارائه می‌دهد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد گلکسی M52 5G از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - ۱۲۰ هرتز بهره خواهد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - برد. همچنین در رندرهای ارائه شده از گوشی میان‌رده سامسونگ، روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر آن دیده می‌شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان

در رندرها همچنین طراحی پنل پشتی را نشان می‌دهد که طرح‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - خاصی به شکل نوارهای عمودی دارد. از آن جایی که با یکی از گوشی‌های سری M سامسونگ روبرو هستیم، می‌توان فرض کرد که غول فناوری کره برای ساخت بدنه دستگاه خود از پلاستیک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - استفاده کرده است.

میان‌رده 5G آینده سامسونگ از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که فلش LED نیز داخل همین ماژول مستطیل شکل دیده می‌شود.در لبه سمت راست - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - دستگاه نیز دکمه پاور دیده می‌شود که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - حسگر اثر انگشت روی آن تعبیه‌ شده است. همچنین درست بالای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - آن دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارد و در سمت چپ نیز خشاب سیم‌کارت دیده می‌شود. ابعاد این گوشی ۷ در ۷۶ در ۱۶۴ میلی‌متر است و ۱۷۵ گرم وزن دارد.

طبق گزارش‌های قبلی گلکسی M52 5G از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای عکس‌های سلفی نیز سامسونگ از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر استفاده کرده است.

همچنین سامسونگ در میان‌رده‌ خود از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده خواهد کرد و این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. با این وجود کاربران می‌توان حافظه داخلی آن را تا یک ترابایت از طریق کارت microSD افزایش دهند. علاوه بر این طبق مستندات مربوط به گواهی CCC موبایل مذکور ظاهرا با باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد.

گلکسی M52 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر رودبار استان گیلان - 5G سامسونگ به زودی در هند رونمایی خواهد شد. با این حال هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وهشتیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یه سوال داشتم تعمیرگاه شما طرفای دارستان رودبار هم سرویس میده
پاسخ: بله در دارستان شهر رودبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone