تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30203.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت آرایشی لورئال نمونه اولیه از سنسور اندازه گیری pH پوست را رونمایی کرد

شرکت فرانسوی لورئال همچنان به سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی ادامه می دهد و امروز این کمپانی در جریان نمایشگاه CES از تازه ترین نمونه اولیه محصول پوشیدنی خود با قابلیت اندازه گیری سطح پ ...

شرکت فرانسوی لورئال همچنان به سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی ادامه می دهد و امروز این کمپانی در جریان نمایشگاه CES از تازه ترین نمونه اولیه محصول پوشیدنی خود با قابلیت اندازه گیری سطح پ هاش پوست رونمایی کرد.

لورئال اعلام کرده که سطح متفاوت پ هاش پوست در افراد میتواند باعث بروز التهاباتی نظیر اگزما و خشکی شود. از همین رو این کمپانی محصولی برای اندازه گیری این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شاخص طراحی کرده و از متخصصان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پوست درخواست کرده از دیتای ثبت شده توسط محصول جدیدش برای تدوین برنامه های سلامتی استفاده نمایند. سنسور مذکور همزمان امکانی را برای کاربرانش فراهم می نماید که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در مورد پوست خود بیشتر بدانند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

برای استفاده از این محصول کافیست - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن را در بخش داخلی آرنج خود قرار دهید - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و برای مدت ۵ الی ۱۵ دقیقه آن را به حال خود رها کنید تا دو نقطه موجود روی آن به حالت رنگی در بیایند.  در مرحله بعدی باید اپلیکیشن My Skin Track pH را روی موبایل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود باز کنند و تصویری از آن نقطه ها را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گرفته و در اپ بارگذاری کنید (آن نقطه ها در واقع میتوانند شاخص های بیولوژیکی موجود در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عرق بدن نظیر pH، گلوکوز و مواردی دیگر را در کنار نرخ عرق کردن بدن اندازه بگیرند).

در این مرحله - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دستگاه حتی محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب را به شما توصیه خواهد کرد. البته اینکه سنسورهای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دستگاه چندبار مصرف هستند یا خیر هنوز مشخص نشده اما لورئال اعلام کرده این مساله بعد از آن مشخص می شود که محصول از فاز آزمایشی و نمونه اولیه خارج شود.

البته اشاره کنیم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اغلب پزشکان و کاربران ممکن است علاقمند باشند بیشتر در مورد وضعیت سلامتی اندام های - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داخلی شان بدانند تا شاخص های پوستی شان، با این حال وضعیت پوست میتواند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اطلاعات خوبی را در مورد سلامت کلی بدن ارائه دهد. با این حال نباید از یاد برد که این قبیل گجت ها عموما برای فروش بیشتر محصولات آرایشی شرکت های سازنده شان تولید می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چهرآرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** یخچال سیلور SR-103 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone