تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20413.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا از حضور در نمایشگاه IFA 2020 انصراف می‌دهد

کمپانی سامسونگ ظاهرا تصمیم گرفته از حضور در بزرگترین نمایشگاه الکترونیکی اروپا یعنی IFA 2020 انصراف دهد. علت این تصمیم هم همانطور که می‌توانید حدس بزنید، شیوع ویروس کرونا است. سامسونگ همواره یکی از فعالان ...

کمپانی سامسونگ ظاهرا تصمیم گرفته از حضور در بزرگترین نمایشگاه الکترونیکی اروپا یعنی IFA 2020 انصراف دهد. علت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - این تصمیم هم همانطور - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - که می‌توانید حدس بزنید، شیوع ویروس کرونا است.

سامسونگ همواره یکی از فعالان رویداد IFA در اروپا به شمار می‌آمد و گاهی موبایل‌های سری گلکسی را در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - جریان این رویداد رونمایی می‌کرد. اما حالا شیوع ویروس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرونا و پاندمی فعلی جهان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - باعث شده مدیران شرکت کره‌ای تصمیم بگیرند از سفر غیرضروری به اروپا انصراف داده و امسال در نمایشگاه IFA حضور پیدا نکنند.

نمایشگاه IFA 2020 در تاریخ ۴ تا ۹ سپتامبر معادل با ۱۴ الی ۱۹ شهریور ماه در شهر برلین واقع در کشور آلمان برگزار خواهد شد. منابع کره‌ای زبان اشاره دارند این اولین بار از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - سال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۱۹۹۱ به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - بعد به شمار می‌آید که سامسونگ قید حضور در این رویداد سالیانه را زده. این منابع تایید می‌کنند که پاندمی فعلی جهان دلیل اصلی تصمیم حاصل شده است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان

سامسونگ در IFA 2019 حضور داشت و موبایل گلکسی A90 5G را به عنوان اولین موبایل غیرپرچمدار مجهز به نسل پنجم فناوری ارتباطی این شرکت رونمایی کرد. به علاوه تعداد زیادی تجهیزات و گجت‌های مختلف برای مصارف خانگی و سیستم‌های هوشمند نیز معرفی شد.

گفتنی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - است محدود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - کردن سفرهای غیرضروری نیروها و مدیران سامسونگ به نقاط دیگری از جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا، یکی از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - سیاست‌های در نظر گرفته شده این شرکت جهت حفظ سلامتی مردم است. شنیده‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد ندارد تا پایان پاندمی کرونا در هیچ کدام از رویدادها و نمایشگاه‌های خارج از کشور کره حضور داشته باشد.

این شرکت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - قصد دارد رویدادی مجازی در تاریخ ۵ آگوست (مصادف با ۱۵ مرداد) برگزار کند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - و از آن برای معرفی گلکسی نوت 20 و گلکسی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - فولد 2 استفاده خواهد کرد. بدون شک کره‌ای‌ها ترجیح می‌دادند پرچمداران جدیدشان را در رویدادی حضوری و بزرگتر از این حرف‌ها رونمایی کنند، اما ویروس کرونا مانع از عملی شدن برنامه‌های اصلی آنها شده است. نمایشگاه سالیانه CES هم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بویین زهرا استان زنجان - از آن دست رویدادهایی است که برگزاری‌اش تا این لحظه کنسل نشده و باید دید آیا سامسونگ در آن حضور پیدا خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مه پیکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شرکت شما آیا سمت امام خمینی بویین زهرا تعمیر یخچال نیکسان انجام میده؟
پاسخ: بله در امام خمینی شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone