تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20411.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه سیستم ذخیره‌سازی اطلاعات با لایه‌های فلزی؛ ۱۰۰ برابر سریع‌تر از فناوری فعلی

نوع جدیدی از سیستم ذخیره‌سازی اطلاعات می‌تواند متراکم‌تر، کوچکتر، سریع‌تر و بهینه‌تر از تراشه‌های سیلیکونی باشد. این روش جدید شامل رمزگذاری اطلاعات‌ در پشته‌های کشویی لایه‌های دو بعدی فلزات می‌شود. روند تولید اطلاعات سرعت بالایی ...

نوع جدیدی از سیستم ذخیره‌سازی اطلاعات می‌تواند متراکم‌تر، کوچکتر، سریع‌تر و بهینه‌تر از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - تراشه‌های سیلیکونی باشد. این روش جدید شامل رمزگذاری اطلاعات‌ در پشته‌های کشویی لایه‌های دو بعدی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - فلزات می‌شود.

روند تولید اطلاعات سرعت بالایی دارد و با توجه به این موضوع، سیستم‌های ذخیره‌سازی کنونی پس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - از مدتی با محدودیت سرعت و همچنین تراکم مواجه می‌شوند، بنابراین نیاز به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - فناوری‌های جدید به شدت حس می‌شود. پژوهشگران در حال تحقیق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - روی نحوه ذخیره‌سازی اطلاعات در مولکول‌های یخی، اتم‌های هیدروژن و حتی DNA هستند.

بر اساس گزارش New Atlas، محققان از دانشگاه‌های «استنفورد»، «کالیفرنیا، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - برکلی» و «ای اند ام تگزاس» روش متفاوتی را مورد آزمایش قرار داده‌اند که مقاله آن در ژورنال «Nature» منتشر شده است. سیستم این تیم از فلزی با نام «تلورید تنگستن» تشکیل شده که بصورت پشته‌‌ای از لایه‌های فوق نازک با ضخامت ۳ اتم مرتب شده‌اند.

ایده تیم این است که با اعمال یک فشار کوچک الکتریسیته، هر لایه دوم نسبت به سایر لایه‌های بالایی و پایین مقدار کمی تغییر را تجربه کند. این ترتیب تا زمانی که یک فشار کوچک دیگر اعمال و دوباره لایه‌ها تنظیم شوند، باقی می‌ماند. با این روش، اطلاعات را می‌توان به صورت فرمت معمول صفر و یک رمزگذاری کرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم

برای خواندن این اطلاعات، می‌توان از میدان مغناطیسی برای دستکاری الکترون‌ها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - در لایه‌ها استفاده کرد که موقعیت آن‌ها را بدون حرکت، تعیین می‌کند. به گفته این تیم، روش جدید نسبت به سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات مبتنی بر سیلیکون کنونی، چندین مزیت دارد.

این سیستم می‌تواند اطلاعات بیشتری را در فضای فیزیکی کمتر ذخیره کند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلفچگان استان قم - الکتریسیته موردنیاز برای تغییر لایه‌ها بسیار کم است که مصرف انرژی بهینه آن را در پی دارد. علاوه بر این، سرعت نوشتن اطلاعات تا ۱۰۰ برابر سریع‌تر از فناوری حال حاضر است. هم اکنون این تیم برای سیستم جدید خود حق اختراع دریافت کرده و در حال بهبود عملکرد آن با مواد دو بعدی جدید است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone