تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20415.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده نسل یازدهم اینتل Rocket Lake-S در گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات و عملکرد نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل که با نام Rocket Lake-s شناخته می‌شوند در پایگاه داده‌های Geekbench رویت شد. این پردازنده‌های هشت هسته‌ای و شانزده رشته‌ای احتمالا در سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهند شد. ...

مشخصات و عملکرد نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل که با نام Rocket Lake-s شناخته می‌شوند در پایگاه داده‌های Geekbench رویت شد. این پردازنده‌های هشت هسته‌ای و شانزده رشته‌ای احتمالا در سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهند شد.

اگرچه به نظر به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این زودی‌ها نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل از راه نخواهند رسید، اما این دومین باری است که شاهد حضور یک CPU هشت هسته‌ای با شانزده ترد از نوع Rocket Lake-S در وب‌سایت Geekbench هستیم. به همین ترتیب می‌توان دریافت شایعات مربوط به انتخاب تعداد ‌۸ هسته در قیاس با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۱۰ هسته سری Comet Lake تا حدودی صحت دارند.

این پردازنده که انتظار می‌رود برای اولین بار پس از پنج سال با معماری متفاوتی راهی بازار شود، طبق مدارک درج شده در بنچمارک مورد بحث، دارای سرعت کلاک پایه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۳.۲ گیگاهرتزی بوده و تا فرکانس حداکثری ۴.۳ گیگاهرتزی را نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان

علاوه بر این پردازشگر گرافیکی iGPU نیز به صورت مجتمع در این نوع از پردازنده‌ها جایگذاری شده، که گفته می‌شود دارای ۳۲ واحد محاسباتی، و فرکانس کلاک ۱.۱۵ گیگاهرتزی و ۶.۳۳ گیگابایت رم ویدیویی خواهد بود. اگرچه از قبل پیش بینی می‌شد این iGPU از معماری اینتل Xe پیروی کند، بنچمارک‌های به دست آمده چندان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - امیدوار کننده نیستند.

بر اساس آنچه توسط - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Notebookcheck گزارش شده، گرافیک Xe اینتل تنها موفق شده به امتیاز ۶۲۶۶ در بنچمارک OpenCL دست یابد که حدودا ۴۰ درصد کمتر از امتیاز پردازشگرهای گرافیکی مجتمع Vega 10 به کار رفته در AMD - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Ryzen 7 3700U محسوب می‌شود. حتی امتیاز اینتل UHD 630 که در پردازنده Core i7 10700K یافت می‌شود از سری Xe بیشتر است. هرچند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باید این موضوع را در نظر داشت که نتیج بنچمارک‌های اولیه ممکن است با اختلاف زیادی نسبت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به نسخه نهایی هنگام عرضه تفاوت کند.

اگرچه پردازنده‌های Rocket Lake همچنان از اندازه ۱۴ نانومتری استفاده خواهند کرد، انتظار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌رود معماری Willow Cave اینتل (که در سری Tiger Lake نیز استفاده خواهد شد) عملکرد کلی را تا ۲۵ درصد ارتقا ببخشند. ضمنا گفته شده احتمالا پردازنده‌های Rocket Lake-S با مادربردهای جدید Z490 نیز سازگاری خواهد داشت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و از PCIe 4.0 نیز پشتیبانی می‌کند. این نسل از پردازنده‌های اینتل در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone