تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23896.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ تعرفه واردات مک‌بوک و آیفون را به تعویق انداخت

ظاهراً جنگ تجاری ایالات متحده و چین به این زودی ها قرار نیست تمام شود. قرار است تعرفه واردات 10 درصدی بر ساعت های هوشمند، گجت های ردیاب سلامت، اسپیکرهای هوشمند و هدفون های بلوتوث ...

ظاهراً جنگ تجاری ایالات متحده و چین به این زودی ها قرار نیست تمام شود. قرار است تعرفه واردات 10 درصدی بر ساعت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - های هوشمند، گجت های ردیاب سلامت، اسپیکرهای هوشمند و هدفون های بلوتوث از اول سپتامبر (10 شهریور) اجرا شود. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - البته دولت اعلام کرده که اعمال تعرفه جدید بر بیشتر محصولات الکترونیکی مصرفی از جمله گوشی های هوشمند، لپتاپ ها، کنسول های بازی، مانیتورهای کامپیوترها، برخی کفش ها و لباس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - ها و بعضی از اسباب بازی ها را تا 15 دسامبر (24 آذر) به تعویق انداخته است.

تعرفه های 10 درصدی بر 300 میلیارد دلار کالای چینی اعمال - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد شد. اپل از شرکت هایی است که چنین تعرفه ای برایش گران تمامی می شود؛ چرا که کمپانی ساکن کوپرتینو برای تولید هوم پاد، ایرپاد و اپل واچ وابستگی فراوانی به تولید کننده های چینی دارد. این در حالی است که اعمال تعرفه جدید بر چنین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - کالاهایی سال گذشته میلادی و به دنبال درخواست تولید کنندگان از دولت، به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - تعویق افتاده بود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران

اما مک بوک ها و آیفون ها حداقل تا 24 آذر ماه از تعرفه های جدید در امان خواهند بود. همین موضوع موجب شد ارزش سهام اپل در بعد از ظهر دیروز رشدی 4 درصدی را تجربه کند. این موضوع تا حدودی برای اپل خوشایند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد بود چرا که قبلاً این شرکت از انتقال هزینه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - بر دوش مصرف کنندگان گفته بود و درخواست معافیت عوارض برای قطعات مک بوک پرو را ارائه کرده بود. البته ترامپ هم قول رد این درخواست را داد و معتقد بود مصرف کنندگان به سادگی افزایش 10 درصدی قیمت آیفون را هم تحمل خواهند کرد.

پیش از این تعرفه ای 25 درصدی بر مجموعه ای کوچکتر از کالاها اعمال شده بود.دولت ترامپ همچنین اعلام کرده که برای برخی کالاهای خاص از جمله محصولات - تعمیرات یخچال کنمور در شهر محمودآباد استان مازندران - مرتبط با سلامت، ایمنی و امنیت ملی تعرفه ها حدف خواهند شد.

ظاهراً اپل در حدود یک سال است که تعرفه ها را زیر نظر دارد و گزارش شده که در پی بررسی انتقال کارخانه ها به خارج از چین است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone