🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35922.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اشاره روی چند جمله خاص می‌تواند واتس‌ اپ را به طور کامل از کار بیندازد

به گزارش کاربران، ارسال یک سری پیام متنی مشخص به واتس‌اپ می‌تواند این اپلیکیشن یا حتی یک دیوایس اندرویدی را به طور کامل از کار بیندازد. پیام‌های متنی که از آن صحبت می‌کنیم، دارای نشانه‌های ...

به گزارش کاربران، ارسال یک سری پیام متنی مشخص به واتس‌اپ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - می‌تواند این اپلیکیشن یا حتی یک دیوایس اندرویدی را به طور - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - کامل از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - کار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - بیندازد. پیام‌های متنی که از آن صحبت می‌کنیم، دارای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - نشانه‌های مخفی هستند.

وقتی کاربران بخشی از این پیام‌ها را لمس می‌کنند، این نشانه‌های مخفی گسترش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - پیدا کرده و به خاطر بار پردازشی سنگینی که روی دیوایس دارند واتس‌اپ یا به طور کامل سیستم عامل اندروید را از پا در می‌آورند. در این حالت یا اپلیکیشن کرش می‌کند یا اینکه سیستم عامل به طور کامل ری‌استارت می‌شود.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر  داراب استان فارس

پیام‌هایی که از پس این کار بر‌می‌آیند انواع گوناگونی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - دارند. مثلا یکی از آن‌ها چنین جمله‌ای است: «این خیلی جالبه» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - که در انتهایش ایموجی اشک ریختن از شدت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - خنده را مشاهده می‌کنید. نشانه‌های مخفی دقیقا بین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - جمله و ایموجی خود را پنهان کرده‌اند، بنابراین وقتی انگشت‌تان پیام را لمس می‌کند گسترش پیدا کرده و باعث اختلال در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - کار واتس‌اپ می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر  داراب استان فارس

یک پیام دیگر هم می‌گوید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - «اگر روی این نقطه سیاه اشاره کنید، واتس‌اپ هنگ می‌کند» و واقعا هم این اتفاق می‌افتد. با تبدیل این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - متن به کدهای HTML مشخص - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - شده که با اشاره روی این پیام، عبارت "rlm:&" بارها و بارها تکرار می‌شود و همین می‌تواند واتس‌‌اپ یا حتی سیستم عامل را به خاطر پردازش این موضوع به طور کامل از کار بیندازد.

"rlm:&" در اصل یک کاراکتر کنترل است که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - مثلا وقتی می‌خواهید از زبان انگلیسی به فارسی یا بالعکس جابجا شوید، سیستم را وارد به نوشتن از چپ به راست یا از راست به چپ می‌کند. حالا تصور کنید که در هر ثانیه چند صد بار این اتفاق بیفتد، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - مطمئنا موبایل بیچاره کاملا گیج و سردرگم خواهد شد.

تیم واتس‌اپ هنوز نسبت به این مشکل واکنشی نشان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - نداده، بنابراین تا برطرف شدن این موضوع بهتر است با مشاهده چنین پیام‌هایی به هیچ وجه رویشان کلیک نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone