🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35920.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

خریداران پرچمدار جدید سامسونگ اعتبار اسنپ هدیه می‌گیرند

اسنپ و سامسونگ با همکاری یکدیگر یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اند. در این کمپین، خریداران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ۱۰۰ هزار تومان اعتبار اسنپ دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای سفر ...

اسنپ و سامسونگ با همکاری یکدیگر یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اند. در این کمپین، خریداران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ۱۰۰ هزار تومان اعتبار اسنپ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای سفر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از طریق این تاکسی اینترنتی استفاده کنند.

شرکت سامسونگ در جدیدترین کمپین فروش خود تصمیم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گرفته که به عنوان هدیه خرید جدیدترین پرچمداران خود، اعتبار سفر با اسنپ را هدیه دهد. در مدت محدود این کمپین، در صورت خرید یکی از پرچمداران سری S مجموعه‌ای از هدایا به شما تعلق خواهد گرفت که اعتبار سفر با اسنپ یکی از آنهاست. به این ترتیب خریداران یکی از دو گوشی گلکسی S9 یا S9+ امکان تجربه سفری امن و آسان را با خدمات گسترده اسنپ در تمامی شهرهای تحت پوشش این سامانه خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اسنپ اکنون در حدود ۴۰ شهر کوچک و بزرگ ایران فعال است و خریداران تازه‌ترین پرچمداران سامسونگ در این شهرها می‌توانند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از هدیه اعتباری این سامانه برای سفرهای درون‌شهری خود بهره ببرند.

با توجه به قیمت بالای موبایل ها به علت نوسان ارز و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشکلات واردکنندگان موبایل، این پیشنهاد می تواند تا حدی مشتریان پرچمدار سامسونگ را راضی نگه دارد و به نوعی تخفیفی روی مبلغ کل دستگاه به حساب آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیروزه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر آیا بلوار هفت تیر سردشت هم اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در بلوار هفت تیر شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone