🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35903.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ به دنبال مشتری برای چیپست های اگزینوس

واحد نیمه هادی سامسونگ که یکی از ده ها کسب و کار وابسته به این غول تکنولوژی کره ای به شمار می رود در حال حاضر صرفا محصولات را برای استفاده در تلفن های هوشمند ...

واحد نیمه هادی سامسونگ که یکی از ده ها کسب و کار وابسته به این غول تکنولوژی کره ای به شمار می رود در حال حاضر صرفا محصولات را برای استفاده در تلفن های هوشمند سامسونگ تولید میکند.

با این حال اما طبق گزارش تازه ای که رویترز منتشر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - کرده است ممکن است به زودی شاهد تغییراتی در این شرایط باشیم. براساس این گزارش سامسونگ هم اکنون در حال مذاکره با شرکت های دیگر است تا مشتری های بیشتری را برای چیپست های اگزینوس خود دست و پا کند. هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - اکنون تنها شرکت چینی میزو است که از چیپست های اگزینوس سامسونگ استفاده می کند. با این اقدام اما سامسونگ قطعا به رقیب جدی تری برای کوالکام بدل می شود که در حال حاضر برای بخش عمده ای از شرکت های تولید کننده موبایل چیپست می سازد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان

البته اشاره کنیم که در برهه کنونی تنها یک نام در فهرست خریداران احتمالی چیپست های اگزینوس سامسونگ به چشم می خورد و آن ZTE است. این کمپانی چینی چندی پیش به خاطر فروش قطعات آمریکایی به ایران و کره شمالی به مدت هفت سال از خرید آنها محروم شد.

همین مساله نیز ZTE را بر آن داشت تا به دنبال تنوع دادن به شرکت های تامین کننده قطعات مورد نیازش باشد و واحد نیمه هادی سامسونگ می تواند در صدر این لیست قرار بگیرد. در حال حاضر البته کره ای ها از نظر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - تولید چیپست پشت سر کوالکام و اپل قرار دارند و در اصل کوالکام کل بازار را در قبضه خود دارد.

در آن سو، چیپست های اگزینوس سامسونگ قرار دارند که به خاطر محبوبیت خوب موبایل های تولیدی این شرکت سومین جایگاه بازار را به خود اختصاص داده اند. باید اشاره کنیم که پرچمداران - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - اخیر این شرکت یعنی گلکسی اس ۹ و ۹ پلاس نیز به غیر از چند بازار از این چیپست بهره می گیرند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان

در انتها بد نیست اشاره کنیم که کوالکام به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - خاطر از دست دادن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - ZTE قطعا متحمل خسارت هایی می شود و آنطور که اعلام کرده در سه ماهه بعدی حدود سه درصد از درآمدهایش کم می شود.

علت هم در واقع این است که ZTE پیشتر چهارمین تولید کننده بزرگ موبایل در آمریکای شمایل به شمار می رفت و در محصولاتش از چیپست های تولیدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - کوالکام بهره می گرفت.

حال از آنجا که این شرکت چینی قصد دارد آمریکا را ترک کند و به دنبال شریک دیگری برای خود می گردد، اوضاع کمی برای کوالکام پیچیده شده است. البته این شرایط می تواند به نفع سامسونگ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - باشد و راه را برای مطرح شدن هرچه بیشتر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اسالم استان گیلان - نام این شرکت هموار نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone