🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35925.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی ZTE درخواست تعلیق تحریم های وزارت بازرگانی آمریکا را ارائه کرد

وزارت بازرگانی آمریکا در فروردین ماه به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی، شرکت های آمریکایی را از داد و ستد با این کمپانی منع کرده بود. اکنون شرکت چینی مذکور درخواست تعلیق ...

وزارت بازرگانی آمریکا در فروردین ماه به بهانه عدم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی، شرکت های آمریکایی را از داد و ستد با این کمپانی منع کرده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بود. اکنون شرکت چینی مذکور درخواست تعلیق ممنوعیت را به این وزارتخانه داده است.

ZTE سازنده گوشی های هوشمند و تجهیزات شبکه تا سال 2025 از دریافت محصولات صادراتی آمریکا منع شده بود و اکنون در پی معلق کردن این ممنوعیت است. کمپانی چینی یاد شده در سال 2017 مجموعاً به مبلغ 1.19 میلیارد دلار توسط وزارت بازرگانی آمریکا به دلیل دور زدن تحریم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های آمریکا جریمه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شد و در همان زمان حکم ممنوعیت دریافت محصولات از آمریکا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیز صادر شد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بر اساس قوانین، ZTE حق ارائه درخواست تجدید نظر را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ندارد، با این حال وزارتخانه مذکور با شنیدن توضیحات کمپانی چینی موافقت کرده است. ZTE همچنینی اعلام کرده که ممکن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است به دنبال پیگیری قانونی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - موضوع مورد بحث باشد.

لازم است اشاره کنیم که ممنوعیت اعمال شده بر این شرکت می تواند دسترسی به مجوز های خدمات گوگل پلِی در اندروید و نیز استفاده از چیپست های کوالکام را ممنوع کند. بر اساس اعلام کمپانی چینی به دنبال این محدودیت ها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ممکن است موجودیت آنها را به خطر افتد.

با این حال به نظر می رسد این تصمیم وزارت بازرگانی آمریکا بیشتر یک حرکت تاکتیکی برای پایان دادن به جنگ داد و ستد میان آمریکا و چین باشد تا به این ترتیب دو کشور به پای میز مذاکره باز گردند. شاید در نهایت این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تصمیمات موجب پایان یافتن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مناقشات مربوط به داد و ستد میان آمریکا و چین شود.

دولت دونالد ترامپ پیش از این درخواست اعمال تعرفه ای 25 درصدی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بر بیش از 1300 کالای چینی را ارائه داده بود. به دنبال این تصمیم مقامات چینی نیز بی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کار ننشستند و پیشنهاد اعمال تعرقه ای مشابه روی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کالای وارد شده از آمریکا را مطرح کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone