🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35905.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هکرهای روس خانواده نظامیان آمریکایی را به مرگ تهدید کرده بودند

چند سال قبل گروهی از هکرهای داعشی با ارسال پیام به همسران نظامیان آمریکایی آنها را به قتل تهدید کردند، حالا اما مشخص شده این افراد داعشی نبوده اند. ارسال پیام های تهدید به مرگ ...

چند سال قبل گروهی از هکرهای داعشی با ارسال پیام به همسران نظامیان آمریکایی آنها را به قتل تهدید کردند، حالا اما مشخص شده این افراد داعشی نبوده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - اند.

ارسال پیام های تهدید به مرگ توسط گروهی به نام CyberCaliphate برای همسران نظامیان منجر به راه افتادن موجی از هشدار و محکومیت داعش در رسانه های آمریکایی شد.

اخیرا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - «آسوشیتدپرس» به شواهدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - دست یافته که حاکی از ارتباط نزدیک بین گروه مذکور با هکرهای Fancy Bear است که سابقه مداخله در انتخابات ریاست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - جمهوری و افشای ایمیل های «جان پودستا»، رئیس کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون را نیز در کارنامه دارند.تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجانزنانی که پیام های تهدیدآمیز را دریافت کرده بودند سابقه فعالیت علیه داعش در شبکه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - های اجتماعی یا مصاحبه با رسانه ها را داشته اند. متن یکی از این پیام ها بدین شرح است:

در حالی که رییس جمهور شما و همسرت در حال کشتن برادران ما در سوریه، افغانستان و عراق هستند ما سراغ شما می آییم. همه چیز را درباره تو، همسر و بچه هایت می دانیم و بیش از آنچه که تصورش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - را بکنید به شما نزدیکیم. ولنتیان خونینی داشته باشی.

یکی از زنان که «آنجلا ریکتس» نام دارد درباره این شواهد می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - گوید:

به هیچ عنوان به ذهنم خطور نمی کرد که این تهدیدات کار روس ها باشد. این مساله موذیانه و در عین حال مضحک به نظر می رسد.

بر این اساس Fancy Bear نیز در همان زمان به دنبال نفوذ به ایمیل این گروه از زنان  - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - بوده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر الوند استان زنجان - است. این دو گروه همزمان اهداف مشابهی را در فرانسه هدف قرار داده اند که شامل نفوذ به ایستگاه تلویزیونی و نمایش لوگوی CyberCaliphate می شود. در همان زمان برخی مقامات فرانسوی از توانایی داعش برای اجرای چنین حملاتی ابراز تردید کرده بودند.

هدف این دو گروه از تهدید خانواده نظامیان و اقدامات دیگر، تحریک آمریکایی ها و داعش علیه هم بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چالیک نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا روستای نصرت آباد الوند سرویس کار لباسشویی جنرال الکتریک دارید.
پاسخ: بله در روستای نصرت آباد شهر الوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone