🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35906.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهای بیشتر از مدل 2018 موبایل اقتصادی گلکسی J4 در دو رنگ

به تازگی رندرهایی از مدل 2018 موبایل اقتصادی گلکسی J4 در فضای مجازی منتشر شده که خبر از عرضه این اسمارت فون در دو رنگ می دهند. سامسونگ پیش از این تایید کرده که مدل ...

به تازگی رندرهایی از مدل 2018 موبایل اقتصادی گلکسی J4 در فضای مجازی منتشر شده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که خبر از عرضه این اسمارت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فون در دو رنگ می دهند. سامسونگ پیش از این تایید کرده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که مدل 2018 موبایل Galaxy J6 تا سه روز دیگر به صورت رسمی معرفی می شود. با این حال گزارش ها نشان می دهند که سامسونگ برای موبایل های بیشتری در خانواده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - J برنامه ریزی کرده که J4 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جدید یکی از آنهاست.

با نگاهی اجمالی به این رندرها مشخص می شود که سامسونگ هنوز استفاده از پنل های نمایشگر 16:9 و امولد را در اقتصادی هایش رها نکرده؛ بنابراین حاشیه های نمایشگر همچنان به قوت خود باقی هستند و اسکنر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته. از سوی دیگر، دکمه های خازنی جای خود را به دکمه های روی نمایشگر نداده اند و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حاشیه بالایی نمایشگر هم میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و فلاش LED است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

بدنه پشتی دستگاه، از جنس پلاستیک بوده و چندان باکیفیت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تر از آنچه که از یک دیوایس اقتصادی انتظار دارید به نظر نمی رسد. در بخش میانی این پنل، دوربینی با چیدمان عمودی جای گرفته که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و فلاش LED را در خود جای می دهد. در سمت راست دوربین اصلی هم یک اسپیکر کوچک به چشم می خورد. با نگاهی دقیق تر، بریدگی کوچکی در سمت چپ پنل به چشم می خورد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که از تعبیه باتری قابل تعویض در دستگاه حکایت دارد. گفتنی است بنابر شایعات، این باتری ظرفیتی معادل 3000 میلی آمپر ساعت دارد.

اگرچه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده، اما انتظار می رود مدل 2018 گلکسی J4 به پردازنده چهارهسته ای اگزینوس 7570 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مجهز باشد و بسته به نیاز کاربر، 2 یا 3 گیگابایت رم را در خودی جای دهد. در حالی که مدل قبلی این موبایل به حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز بود، خبر خوب اینکه در مدل جدید شاهد حافظه 32 گیگابایتی هستیم.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی J4 جدید چه زمانی روانه بازار می شود، اما - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از آن جایی که سامسونگ طی هفته آتی رویدادی برای موبایل اندک گران تر J6 برگزار می کند، شاید شاهد معرفی رسمی عضو دیگر این خانواده نیز باشیم.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone