🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35919.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ ثبت نام برای حضور در الکامپ مشخص شد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امسال در تاریخ ۶ الی ۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و اکنون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد که شرکت‌ها و ...

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امسال در تاریخ ۶ الی ۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و اکنون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد که شرکت‌ها و استارتاپ‌ها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌توانند از تاریخ ۲۳ اردیبهشت الی ۳ خرداد ماه برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

کمیته اجرایی الکامپ، پنجم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خرداد ماه را برای شروع جانمایی شرکت‌هایی که مرحله ثبت‌نام را در موعد مقرر انجام‌ داده‌اند در نظر گرفته است. نکته مهم اینکه جانمایی، به ترتیب اولویت ثبت نام انجام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌گیرد.

به گفته سازمان نصر، «حسام آرمندهی» هم‌موسس کافه‌بازار وظایف اجرایی دو بخش الکام گیمز و الکام ترندز را پذیرفته است و هماهنگی برای حضور در سالن الکام استارز نیز بر عهده «آرش برهمند»، هم‌موسس و سردبیر ماهنامه پیوست است.

الکام استارز در دوره‌های اخیر یکی از نقاط عطف الکامپ بوده و در نمایشگاه سال گذشته، فضایی حدود ۷ هزار متر مربع در اختیار استارتاپ‌ها قرار گرفت. «ناصرعلی سعادت»، رییس سازمان نظام صنفی کشور در کنفرانس خبری اخیر این سازمان عنوان کرده بود که امسال این فضا افزایش پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر، «محمدباقر اثنی‌عشری»، رییس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز اشاره کرده بود که این سازمان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به دنبال دریافت مجوز سه ساله - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای برگزاری دوره‌های بعدی است تا بتواند برنامه‌ریزی بلند مدت و پویا‌تری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای برگزاری الکامپ در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone