تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16902.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا علیه مخرب‌ترین واحد جنگ سایبری روسیه اعلام جرم کرد

وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) به تازگی ۶ فرد روسی را به نقش داشتن در پرهزینه‌ترین حملات سایبری تاریخ متهم و نام آن‌ها را اعلام کرده است. نزدیک به ۵ سال پیش هکرهای روسیه به نام ...

وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) به تازگی ۶ فرد روسی را به نقش داشتن در پرهزینه‌ترین حملات سایبری تاریخ متهم و نام آن‌ها را اعلام کرده است.

نزدیک به ۵ سال پیش هکرهای روسیه به نام «Sandworn» به غرب اوکراین حمله سایبری کردند که نتیجه آن، خاموشی در این کشور بود. این جنگ سایبری باعث شد دسترسی نزدیک به ۲۵۰ هزار اوکراینی به برق قطع شود. این تازه شروع کار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - بود و گروه Sandworn دست به حملات پرهزینه‌تری زد.

در سال ۲۰۱۶ شاهد یک حمله دیگر به «کی‌یف» بودیم که این حمله نیز باعث خاموشی در پایتخت اوکراین شد. در سال ۲۰۱۷ کرم «NotPetya» از اوکراین به سراسر جهان گسترش پیدا کرد که خسارتی برابر ۱۰ میلیارد دلار در پی داشت. یکی دیگر از حملات مخرب این هکرها مربوط به المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - جنوبی می‌شود که به طور موقت سیستم بک‌اند را نابود کرد.

در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - حالی که اعضای Snadworm با حملات خود خسارت‌های زیادی ایجاد کرده‌اند و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - همچنین حقوق بشر را نیز زیرپا گذاشته‌اند، تا به امروز شاهد اعلام نام آن‌ها یا اعلام جرم علیه آن‌ها نبودیم. حالا وزارت دادگستری آمریکا ۶ فرد را برای این حملات متهم کرده است.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران

اعضای گروه Sandworm که در صنعت امنیت سایبری با نام‌های دیگری مانند «Telebots» و «Voodoo Bear» نیز شناخته می‌شود، در واحد ۷۴۴۵۵ اداره اصلی اطلاعات روسیه «GRU» مشغول به فعالیت هستند. وزارت دادگستری آمریکا نام این ۶ نفر را اعلام کرده که تمامی آن‌ها در حال ورود به ۳۰ سالگی هستند:

  • یوری سرگئیویچ آندرینکو
  • سرگئی ولادیمیرویچ دتیستوف
  • پاول والریویچ فرولوف
  • آرتم والریویچ اوچیچنکو
  • پتر نیکولاویچ پلیسکین
  • آناتولی سرگئیویچ کووالف

معاون دادستان کل، «جان دمرس» در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«هیچ کشوری توانایی‌های سایبری مخرب و غیرمسئولانه مانند روسیه ندارد که برای دستیابی به مزایایی تاکتیکی کوچک، خسارات بی‌سابقه‌ای ایجاد می‌کند. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - آن‌ها به حملات مخرب علیه هرفردی که به نظر می‌رسد دشمن روسیه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - است، ادامه می‌دهند. آن‌ها احتمالا یکی از خطرناکترین و خشن‌ترین گروه‌های هکری موجود محسوب می‌شوند.»

نه تنها برای اولین بار شاهد اعلام جرم علیه گروه Sandworm هستیم، بلکه برای اولین بار نام تمام آن‌ها به صورت عمومی اعلام شده است. علیه دو هکر دیگر GRU به نام‌های «الکسی الکساندروویچ پوتمکین» و «الکساندر ولادیمیرویچ اوسادچوک» که انتظار می‌رود بخشی از این گروه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - باشند، در سال ۲۰۱۸ برای دخالت در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا اعلام جرم شده بود.

در این اعلام جرم برای اولین بار به صورت عمومی دولت ایالات متحده آمریکا گروه Sandworm را مسئول حمله سایبری به المپیک زمستانی ۲۰۱۸ مسئول دانسته است. در طی این حمله یک بدافزار به نام «Olympic Destroyer» بسیاری از زیرساخت‌های IT را با مشکل مواجه کرد. این بدافزار به گونه‌ای طراحی شده بود که کره شمالی و چین مقصر جلوه داده شوند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران

حالا که نزدیک به ۲ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - سال از آن واقعه گذشته، این دولتی در جهان غیر از آمریکا به صورت رسمی روسیه را مقصر این حمله سایبری نمی‌داند و این موضوع در حالی رخ می‌دهد که شرکت‌های خصوصی مانند «FireEye» نیز مدارک محکمی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - از نقش Sandworm در آن منتشر کرده‌اند. این اعلام جرم نشان می‌دهد که این گروه شاید المپیک توکیو را نیز مورد هدف قرار دهد.

در اعلام جرم جدید DOJ شاهد دیگر حملات سایبری GRU روسیه نیز هستیم. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - این گروه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - سازمان‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر متل قو استان مازندران - و شرکت‌های مختلفی را در سراسر جهان مانند هلند و بریتانیا مورد حمله قرار داده‌. در سال‌های اخیر حمایت‌های دولتی از هکرها افزایش پیدا کرده و هکرهای دولتی فعالیت‌های خود را گسترش داده‌اند که می‌تواند موضوع خطرناکی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone