تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16893.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد گرافیکی ضعیف‌تر آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ پرو در نتایج بنچمارک

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ که اخیرا معرفی شده‌اند، از چیپست A14 Bionic بهره می‌برند. با وجود قدرت بالای این تراشه، آیفون ۱۲ در مقایسه با آیفون ۱۱ پرو عملکرد گرافیکی ضعیف‌تری دارد. چیپست A14 Bionic ...

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ که اخیرا معرفی شده‌اند، از چیپست A14 Bionic - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - بهره می‌برند. با وجود قدرت بالای این تراشه، آیفون ۱۲ در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - مقایسه با آیفون ۱۱ پرو عملکرد گرافیکی ضعیف‌تری دارد.

چیپست A14 Bionic - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده و بنابر ادعای اپل، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - CPU و GPU آن در مقایسه با تراشه مورد استفاده در گوشی‌های دیگر تا ۵۰ درصد سریعتر است. این غول - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - دنیای فناوری همچنین به این موضوع اشاره کرده که این چیپست - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را نیز به چالش بکشد.

اخیرا نتایج بنچمارک این چیپست افشا شده که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - از عملکرد بهتر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - آن نسبت به A13 Bionic خبر می‌دهد، با این حال آیپد ایر ۴ با چیپست A14 Bionic در بنچمارک آنتوتو امتیاز بالاتری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - در مقایسه با آیفون ۱۲ و نسخه پرو آن بدست آورده است.

امتیاز این تبلت اپل در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - حالت کلی ۱۷ درصد بالاتر از آیفون ۱۲ بوده که در بخش پردازنده این اختلاف به ۹.۵ درصد و در بخش عملکرد گرافیکی به ۳۰ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - درصد می‌رسد. سایت آنتوتو به این موضوع اشاره کرده که اپل عملکرد چیپست A14 Bionic را در آیفون ۱۲ محدود کرده است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان

در حقیقت اپل به علت ظرفیت باتری پایینتر در گوشی‌های سری آیفون ۱۲، قدرت جدیدترین چیپست خود را محدود کرده است. از آنجایی که آیفون ۱۲ پرو به رم بیشتری مجهز شده و ظرفیت باتری بالاتری دارد، عملکرد بهتری از خود نشان داده و انتظار می‌رود اختلاف میان آیفون ۱۲ پرو مکس و آیپد ایر ۴ نیز کمتر باشد.

در این میان، آیفون ۱۱ پرو عملکرد گرافیکی بهتری در مقایسه با نسل جدید خود دارد. اگرچه این اختلاف چندان زیاد نیست، اما با توجه به اینکه با نسل جدید پردازنده اپل روبه‌رو هستیم، تعجب‌برانگیز است. چیپست اپل A13 Bionic عملکرد بسیار مناسبی دارد و با توجه به این موضوع باید تا عرضه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی‌ها و تبلت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - جدید اپل صبر کنیم تا ببینیم A14 Bionic تا چه اندازه روی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اردستان استان اصفهان - تجربه کاربری تاثیر مثبتی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone