تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16900.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

افشای رندرها و قیمت احتمالی پرچمدارهای هواوی میت ۴۰

گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 40 قرار است اول آبان ماه معرفی ‌شوند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندرهایی از پنل پشتی گوشی به همراه تصویری از جعبه میت 40 پرو پلاس و همچنین اطلاعاتی ...

گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 40 قرار است اول آبان ماه معرفی ‌شوند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندرهایی از پنل پشتی گوشی به همراه تصویری از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - جعبه میت 40 پرو پلاس و همچنین اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین و قیمت نسخه‌های مختلف آن به اشتراک گذاشته شده است.

گوشی‌های هوشمند سری میت 40 در 4 نسخه شامل هواوی میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس و میت 40 RS معرفی خواهند شد.

هواوی میت 40 با چیپست 5 نانومتری کرین 9000 که احتمالا دارای مودم 5G خواهد بود و با پشتیبانی از فناوری شارژ 66 واتی، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند به نظر نمی‌رسد که هواوی بتواند تمامی گوشی‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - هوشمند جدید خود را با این چیپست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - به بازار عرضه کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان

طراحی دوربین پرچمدارهای سری میت ۴۰ با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد؛ برای مثال خود میت ۴۰ میزبان دروبین ۳ گانه با پیکربندی مدور است اما نسخه پرو یک دوربین بیشتر دارد. چیدمان دوربین برای گرانقیمت ترین نسخه خانواده هشت ضلعی است که احتمالا 5 دوربین را در خود جای می‌دهد. باتوجه به رندرهای به اشتراک گذاشته شده، یکی از دوربین‌های دستگاه از نوع تله پریسکوپی است که در بالای سمت راست قرار گرفته است. دوربین پایینی آن، احتمالا سنسور اصلی است.

دو دوربین دیگر در سمت چپ قرار دارند. یکی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - از آنها وام گرفته از دوربین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - هواوی P40 پرو پلاس با بزرگنمایی 10 برابری و دیگری وام گرفته از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - نسخه P40 پرو با بزرگنمایی 5 برابری خواهند بود. در قسمت پایین چند ضلعی نیز حسگر تشخیص عمق یا ماژول گیرنده ToF قرار دارد.

 

علاوه بر رندرهای به اشتراک گذاشته شده، چند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصویر از جعبه میت 40 پرو پلاس نیز منتشر شده که صراحتا کلمه «پلاس» روی جعبه دیده می‌شود. گوشی هوشمند با اسم مدل «NOP-AN00» از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - و مجهز به 12 گیگابایت رم و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - 256 گیگابایت حافظه داخلی است. روی جعبه به زبان چینی، رنگ دستگاه که مشکی است نیز درج شده است.

افشاگری به نام «Teme» در توئیتر اطلاعاتی در مورد گوشی‌های جدید هواوی به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - منتشر شده، میت 40 پرو با قیمت حدود 1100 یورو (1295 دلار)، نسخه پرو پلاس نیز با قیمت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - 1400 یورو (1648 دلار) و مدل RS با قیمت حدود 2500 یورو (2943 دلار) به بازار عرضه خواهند شد.

برای مقایسه، میت 30 پرو سال گذشته با قیمت 1099 یورو ( 1293 دلار) و میت 30 RS پورشه دیزاین با قیمت 1945 دلار در چین در دسترس کاربران قرار گرفتند.

هواوی میت 40 پرو احتمالا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و حسگر لیزر با اتوفوکوس رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - این گوشی هوشمند مجهز به حسگر دمای رنگی هم باشد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان

هواوی میت 40 پرو پلاس نیز احتمالا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، در کنار حسگر فوق عریض 20 مگاپیکسلی، به علاوه دو دوربین 8 مگاپیکسلی و حسگر فوکوس خودکار لیزری و حسگر تشخیص دمای رنگ رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود مشخصات دوربین نسخه RS نیز مشابه دوربین نسخه پرو پلاس باید باشد ولی به جای فوکوس - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - خودکار لیزری، از حسگر ToF بهره می‌برد.

احتمالا هر دو مدل پرو و RS، با نمایشگر 90 هرتزی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. میت 40 پرو نیز از باتری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - 4400 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی معرفی می‌شود.

هواوی احتمالا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - گوشی‌های هوشمند جدید خود را با نسخه HMS به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - جای بهره‌مندی از سرویس و خدمات گوگل به بازار عرضه خواهد کرد که سال آینده به HarmonyOS  قابل ارتقا خواهد بود. گوشی‌های هوشمند سری میت 40 از تاریخ 9 آبان‌ماه به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone