تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16896.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدیدی از هواوی میت ۴۰ پرو پلاس منتشر شد

رندر جدیدی از گوشی هواوی میت ۴۰ پرو پلاس منتشر شده که مجهز شدن آن به ماژول دوربین هشت گوش را نشان می‌دهد. به لطف رندر جدیدی که میت ۴۰ پرو پلاس منتشر شده، می‌توان ...

رندر جدیدی از گوشی هواوی میت ۴۰ پرو پلاس منتشر شده که مجهز شدن آن به ماژول دوربین هشت گوش را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - نشان می‌دهد.

به لطف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - رندر جدیدی که میت ۴۰ پرو پلاس منتشر شده، می‌توان ماژول دوربین این مدل را با جزئیات بالا مشاهده کرد. همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید، این مدل ماژول هشت گوش دارد که در پسِ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - پوشش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - شیشه‌ای آن احتمالاً ۵ سنسور قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران

اگر کمی به تصویر دقت کنیم، در گوشه سمت راست ماژول، دوربین تله فوتو با طراحی خاص مشخص است. با توجه به اینکه سایز سنسور اصلی معمولاً از سنسورهای دیگر بزرگ‌تر است، سنسوری که پایین دوربین تله فوتو قرار گرفته احتمالاً متعلق به دوربین اصلی است. البته از آنجا که هواوی سابقه ساخت گوشی با سنسور بزرگ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - برای دوربین فوق عریض را دارد، نمی‌توان با قاطعیت این سنسور را به دوربین اصلی ربط داد و ممکن است متعلق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - به دوربین اولتراواید باشد.

سمت چپ ماژول دو سنسور دیگر قرار گرفته که احتمالاً یکی از آن‌ها دوربین تله فوتو دوم با بزرگنمایی متوسط است تا شکاف بین بزرگنمایی دوربین اصلی و دیگر دوربین تله فوتو را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - پر کند. پایین ماژول نیز یک سنسور کوچک‌تر تعبیه شده که احتمالا از نوع ماکرو، عمق سنج یا ToF است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران

تصویر جعبه میت ۴۰ پرو پلاس نیز فاش شده که بر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - اساس اطلاعات درج شده روی آن می‌توان به رنگ مشکی سرامیک (Ceramic Black)، پشتیبانی از شبکه 5G، برخورداری از ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت پی برد.

هواوی اول آبان ماه رسماً از سری میت ۴۰ رونمایی می‌کند و با اینکه چهار روز دیگر تا مراسم معرفی باقی مانده، اطلاعات بسیار کمی از این خانواده فاش شده است. بر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر زیراب استان مازندران - اساس اخبار و شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، میت ۴۰ احتمالاً از چیپست کرین ۹۰۰۰ و شارژر ۶۶ واتی برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone